torsdag 16 februari 2012

Keep Me Clean från Formula 10.0.6

Formula 10.0.6 Keep Me Clean Clarifying facial wipes.

Vad: Våtservetter för att rengöra ansiktet
Pris: 99 kr
Var: Kan köpas på Kicks & Åhléns

Min åsikt: Har testat andra sådana här rengöringsservetter tidigare som svidit runt ögonen men de här tar lätt bort sminket utan att svida eller kännas uttorkande. Känner mig inte heller kladdig efter att jag använt dessa vilket jag också upplevt med vissa andra rengöringsservetter så dessa är verkligen en ny favorit! Perfekta att ha med sig när man är ute och reser. Kommer definitiv att köpa dessa igen.


Formula 10.0.6 Keep Me Clean Clarifying facial wipes.

What: Facial wipes

My opinion: I've tried other facial wipes that have burned when I've used them to take off my eye makeup  but these easily removes my makeup without burning or feeling like it dries out my skin. I don't get this sticky feeling after using this that I have experienced after using some other brands facial wipes. These really are a new favorite and I will definitely buy them again.

14 kommentarer:

  1. sv: Jasså, då vet man:)

    SvaraRadera
  2. - Ja det var skönt, :D Så nu ska jag bara njuta lite här, eller iaf till kl. 15.15 för då ska ner och göra min undersökning. :)

    SvaraRadera
  3. Fashion-meets-art9 november 2012 16:19

    good to know.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att de var bra, jag får nog testa de, eftersom jag själv inte har hittat några som duger ännu.

    SvaraRadera
  5. de kanske man skulle prova :)

    sv ja, den är riktigt skön :). jag har haft randigperioder, haha. allt jag köpt har varit randigt ibland xD

    SvaraRadera
  6. Ajdå, sånt är ju aldrig kul :( Vet inte varför det var svårt, jag var trött men kanske inte tillräckligt trött. :(

    SvaraRadera
  7. Älskar rengöringsservetter :)

    SvaraRadera
  8. haha ja den understa backen var kul, men inte de två första bilderna :)

    SvaraRadera
  9. Sv ja det är alltid kul med lite ny make-up:)

    SvaraRadera
  10. Ja det skall bli kul. sen efter det skall jag på 85årskalas :)

    SvaraRadera
  11. Min personliga favorit faktiskt, hehe :).

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails