tisdag 14 februari 2012

Egoboost mingel





I fredags var vi på Egoboost Magazines mingel på Pure och självklart var även söta Blondinbella på plats. Trevlig kväll som bjöd på roligt mingel och tävlingar. Med sig hem fick man en goodiebag vars innehåll ni ser ovan ( den innehöll utöver det på bilden även en mängd rabattkuponger). Jag plockade även på mig senaste numret av tidningen som var utlagd i lokalen så man kunde ta med sig den hem. Har ärligt talat aldrig kikat i Egoboost Magazine tidigare så ska bli intressant att titta i den sen.


This Friday we went to the Egoboost Magazine mingle at Pure. It was a nice evening with mingle and some giveaways and when we went home we got a goodiebag containg the things you can see in the last picture plus some discount codes. I also took a free copy of the lastest issue of the magazine with me so I can check it out later cause thruth be told I haven't read a single issue of it before. 

10 kommentarer:

  1. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:16

    Ser trevligt ut (:
    Har heller aldrig läst tidningen, var den bra?

    SvaraRadera
  2. Nej det där är en tidning jag aldrig heller kikat i. Du får berätta vad du tyckte om den sedan:)

    SvaraRadera
  3. Ja, om jag inte får en av mannen :) Kan ju köpa en för att jag är klar med en av mina hemtentor (får tänka lite så :P)

    SvaraRadera
  4. SV aha det där stand up komedin? eller vad är det för något? känner igen det :)

    SvaraRadera
  5. http://eemma.se9 november 2012 16:16

    sv: detsamma :D ska du göra nåt speciellt? =)

    SvaraRadera
  6. Oh vad roligt, jag vill också mingla runt och få goodiebags ;P tyvärr är min blogg för liten och framförallt så bort jag alldeles för långt bort från händelsernas centrum :)
    Sv: Ha ha , ja så kanske det var...
    Kram

    SvaraRadera
  7. vad kul! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  8. Jo, så är det, skrev precis i ett inlägg om vad det
    är som distraherat mig det sista, vilka mina nya
    symptom är.. =/
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  9. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:16

    Jag funderade också på det tills nu senast. Hon är borta och nu vågar jag inte byta haha.http://www.sojkasframtid.se
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails