onsdag 22 februari 2012

OPI A Roll in the Hague



Two coats of OPI A Roll in the Hague + OPI Natural Nails Base coat and Seche vite fast dry top coat. Natural light without a flash.

Jag älskar OPI:s A Roll in The Hague från vårkollektionen Holland! Det här har verkligen blivit en ny favorit. Jag blir så glad av den härligt morots/citrus orangea färgen. Lacket är också väldigt lätt att få jämnt och snyggt och satt fint i kombination med det under- och överlack som jag använde.


I love OPI's A Roll in The Hague from their spring collection Holland! This nail polish fast became a new favorite. I get so happy when I wear this carrot/citrus fruit orange color. This polish is also very easy to get nice and even and it stayed on fine in combination with the base- and top coat that I used.

20 kommentarer:

  1. so excited about the holland collection! this is a great colour for summer

    SvaraRadera
  2. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:16

    usch inget kul att vara sjuk, hoppas du mår bättre nu!
    Har haft fullt upp så har inte bloggat på ett par dagar nu

    SvaraRadera
  3. Kerstin Håkansson9 november 2012 16:16

    Supersnyggt!

    SvaraRadera
  4. Johanna Hellberg9 november 2012 16:17

    ja gratis är absolut bäst :D jag tycker faktiskt om att städa konstigt nog haha... men tar sån tid bara, men kul när det är rent och fint :)

    SvaraRadera
  5. sv: Jag gillar egenbakade semlor:) då kan man ha socker i grädde och jag älskar nybakat bröd.

    SvaraRadera
  6. älskar alla deras namn på nagellacken + att de har så sjukt snygga färger!

    SvaraRadera
  7. Älskar färgen, underbar!!

    Tack så mycket jag älskar de som jag har köpt, nu vill jag bara att de ska komma hem hit!!!

    SvaraRadera
  8. läckert :)

    sv hehe ja sjä'lv gillar jag semlor. men i år har jag inte varit sugen på någon, så får ta en nästa år istället :)

    SvaraRadera
  9. STORT tack för din röst du är guld värd! Imorse fick jag reda på att jag ligger 95 röster ifrån första platsen - känns ju inte alls omöjligt ju! Som tack för att du röstar på mig (igen) är du med i en utlottning av en illis - utifrån valfritt foto. Vill ju så gärna tacka alla er som anstränger er för min skull=)

    Rösta på min djävuls-chiquita här: http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

    SvaraRadera
  10. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:17

    Ja, visst är det så. Men den senaste tiden har det varit lite väl mycket kan jag tycka :S

    Skönt att det är lite bättre i alla fall!

    SvaraRadera
  11. Amazing shade, darling!
    Must go buy this polish right now!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  12. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:17

    vilka härliga naglar!! hoppas du haft en bra dag hittills! kram

    SvaraRadera
  13. Super snygg färg. Jag tror det där kan bli riktigt snyggt som hel matt också så har du ett sådant överlack hemma, testa:)

    SvaraRadera
  14. Style By Jouline9 november 2012 16:18

    Ja det var en fin frukost enligt min kille :) vilken fin färg det var på detta lacket! Kram

    SvaraRadera
  15. snygg färg!
    /linneakin

    SvaraRadera
  16. Oj vilken läcker färg! Den gillade jag verkligen :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails