onsdag 15 februari 2012

The Body Shop Chocomania

 Chocomania shower cream 250 ml 80 kr
 Chocomania Body scrub 200 ml 195 kr
 Chocomania Lip butter 10 ml 75 kr
 Chocomania Body Lotion 250 ml 145 kr
 Chocomania Body Butter 200 ml 175 kr
 Chocomania Soap 35 kr
Chocomania Mini Soaps set 60 kr

Bilder: © The Body Shop International Plc - all rights reserved ® Registered trademark of The Body Shop International Plc ™ A trademark of The Body Shop International Plc 
Ingen har väl missat The Body Shops limited edition serie Chocomania som verkar ha startat lite av just en chocomania. Det har skrivits väldigt mycket om dessa produkter. Produkterna finns ute i butik nu och har en härlig doft av choklad. Serien består av shower cream, body scrub, body butter, lip butter, body lotion och tvål.
Har ni testat någon av dessa produkter ännu? Själv håller jag på att testa dem just nu så recension kommer när jag hunnit bilda mig en uppfattning om dem.
I guess nobody has missed the new limited edition Chocomania series from The Body Shop? The products really has started somewhat of a chocomania at least here in Sweden. These products has been mentioned alot in blogs and magazines. The products can be found in stores now and the have a lovely chocolate scent. The series contains shower cream, body scrub, body butter, lip butter, body lotion and soap.
Have you tried any of these products yet? I'm trying them out right know so when I have hade the time to try them for a while I will let you know what I think about them.

19 kommentarer:

  1. åh, gillar the body shops produkter!

    SvaraRadera
  2. mmmmmmm! Så söta de där hjärtanen var!

    SvaraRadera
  3. Svar: Precis som för mig då, kommer inte ihåg vilket märke det är jag testat innan men något vanligt märke och då sved det som tusan :/ Gillas inte! Dessa är ju dundersköna för huden kring ögonen! Tummen upp! :D

    SvaraRadera
  4. sv: Project Rinway är ju så himla bra :D

    SvaraRadera
  5. Ja du kan ju testa men så upplevde jag den hade sett fram emot att testa så för mig blev det en besvikelse..
    Jag har testat de lilla provet som jag fick med i tidningen, först gillade jag inte doften men sen när den hade gått in i huden så var den helt ok, men fick ingen av Jonas i alla hjärtansdags present som jag önskade mig för jag har så många cremer fick ett Iphone skal lite mera behövligt :)

    SvaraRadera
  6. åååh.. jag kan inte ha något som doftar choklad.. jag blir galen, haha ;)

    SvaraRadera
  7. Jag är visserligen inte så förtjust i choklad - men måste nog springa in och smyglukta lite på produkterna ändå. Tvålen skulle se fin ut i vårt tvålfat. Lyckas alltid köpa på mig en massa fina tvålar överallt.

    SvaraRadera
  8. Tack, ja, det är inte mycket men det blir faktiskt lite roligare att dricka ur glasen, även om det bara är vatten :)

    SvaraRadera
  9. Fick ett prov på den body buttern, men har inte testat den än :)

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja det är de verkligen :)!

    SvaraRadera
  11. Man kan nästan känna hur gott det doftar bara av att titta på dem :-)

    SvaraRadera
  12. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:19

    Ja, usch dom är äckliga!

    SvaraRadera
  13. Kerstin Håkansson9 november 2012 16:19

    Jag gillar de riktigt mycket!

    SvaraRadera
  14. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:19

    Mmm låter som en god doft! ;)
    http://www.sojkasframtid.se/

    SvaraRadera
  15. Jag har skrubben och bodylotion hemma och testar, skrubben är helt gudomlig!

    SvaraRadera
  16. Johanna Hellberg9 november 2012 16:19

    ohh vad jag önska att det fanns doftdatorer just nu ;) dom måste lukta himmelskt gott :D

    javisst :) jag älskar presenter ;)

    SvaraRadera
  17. livsfarligt! Jag skulle säkert bli sugen på att smaka haha..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails