torsdag 2 februari 2012

Emite make up









Bildkälla: Emite make up

Emite Make up lanserades 2010 efter 7 års utveckling. Produkterna ska lämpa sig för privatpersoner med högt ställda krav samt för professionella makeupartister och tillverkas i Europa och i USA. För färgerna har man funnit sin inspiration i naturen och alla produkter har också fått sitt namn efter en växt. 

Måste säga att jag blev riktigt nyfiken på dessa produkter. Emite make up verkar ha varit på Attitude mässan men tyvärr så missade jag dem där. Har ni testat Emite?

Produkterna säljs på utvalda salonger runt om Sverige och vill ni se var er närmsta återförsäljare finns så kan ni göra det här.


Emite Make up was launched in 2010 after 7 years of product development. The products is made for make up artists and regular persons that has a high demand on the quality of the make up they use. All of the products are made in Europe or inte the US and for the colors they have gotten their inspiration from natures colors and all the products has also gotten their name from root, nuts, flowers and so on. 

I have to say that I'm really curios about this product line. Emite make up seems to have been at the Attitude Stockholm but unfortunately I missed them there. Have you tried Emite make up?

Emite make up i sold at selected beauty parlors around Sweden.

24 kommentarer:

  1. hittade en bra nätbutik som säljer detta = http://www.backsand.se/skonhetsprodukter/ansikte/
    // Isabelle

    SvaraRadera
  2. Tackar, jag har slutat nysa idag iaf men lite ont i halsen :/ Jag äter Esberitox, det brukar hjälpa :)
    Nu är danska texten borta och nu är det en svensk text, men det känns inte som att jag hinner läsa allt idag :P Får se hur det går imorgon egentligen.

    SvaraRadera
  3. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:12

    SV: Ja det tycker verkligen jag också! :)

    SvaraRadera
  4. Härligt med lite nya products :)

    SvaraRadera
  5. Vilket fint smink :) Ja dom smörgåsarna vart super goda verkligen! kram

    SvaraRadera
  6. SVAR: Ja, jag håller med. Och det spelar ingen roll hur många gånger man skriver det till den personen efteråt heller. Att jag inte vill ha några andra kommentarer i det inlägget om de inte handlar om tävlingen. Nästa kommentar man får hamnar där ändå :( SUCK! haha

    SvaraRadera
  7. Ja det hade vi verkligen! så kul hade vi, bästa kollegorna och de första i arbetslivet det är ju lite speciellt då :)

    SvaraRadera
  8. thank you soo much awesome!! :D

    äähar veckan varit bra hittills då?

    SvaraRadera
  9. Sv: jag fick tag på tandläkaren :) Imorgon blir det tjejkväll med lite spa-tema ^^Vad händer i helgen då? :)

    SvaraRadera
  10. Svar: Skönt för er, det kom ganska mycket hit :(

    SvaraRadera
  11. har haft en toppen pause!
    Härligt smink...kramen sötnos

    SvaraRadera
  12. sv: haha, den gav mycket skratt den!

    SvaraRadera
  13. Ja, det är kul och jag hoppas det går någon bra. Förra året såg vi 127 timmar. Den var bra men lite läskig. :P

    SvaraRadera
  14. Tycker H&M är snåla, de ville man skulle betala för ha bonuskort hos dem...så då bojkottar jag dem

    SvaraRadera
  15. Haha javisst var den bra, den är så sann :)

    Ja, verkligen.... så jag gick ur deras club, handlar där ibland, men inte så ofta....

    SvaraRadera
  16. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:12

    Snygga färger.

    Haft en bra onsdag?

    SvaraRadera
  17. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:12

    Jag skulle ju skriva torsdag men är helt vill om dagarna nu (:

    SvaraRadera
  18. sv: ja alltså, det var ju hans eget fel. Han lade upp för det ;P

    SvaraRadera
  19. Tack så mycket underbara du:)

    SvaraRadera
  20. - Ja det är det ! :D Känner att jag behöver det ! :)

    SvaraRadera
  21. jag har inte testat de där, men de ser himla exklusiva, naturliga och bra ut!

    SvaraRadera
  22. hittade en återförsäljare på nätet som hade bra priser :) mvh: Isabelle
    http://www.backsand.se/skonhetsprodukter/ansikte/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails