tisdag 14 februari 2012

Genrep av R.E.A.









Igår så bjöd Skugge&Co in till genrepet av R.E.A.Hamburger Börs och det ville vi ju inte missa. Det visade sig bli en riktigt trevlig kväll med en hel del skratt. Helt klart en sevärd show. Showen har premiär nu på fredag den 17/2 2012 och biljetterna kostar från 395 kr.

Skugge & Co bloggen hittar ni fler bilder från kvällen.


Yesterday Skugge&Co had invited us to the dress rehearsal of a show called R.E.A and of course we would have want to miss that. It was a nice evening with many laughs. This show is really worth seeing. The show premiers on friday february 17 th of 2012.

For more pictures from the event you can check out the Skugge & Co blog.

23 kommentarer:

  1. Fashion-meets-art9 november 2012 14:21

    really nice post!!!
    wish you a wonderful evening.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    SvaraRadera
  2. Å jag var sett REA en gång, de är roliga :) Kul med event du får gå på så mkt skoj, jag skulle vilja vara dig för en dag och hinna med massa event ;)

    SvaraRadera
  3. Svar:
    oja! Jag har saknat att läsa men har inte haft tid eller ork för det för ens typ nu eller ja den kom tillbaka för ett tag sedan ^^, hihi..

    SvaraRadera
  4. - Ja jag såg det som en självklarhet ! Hon hade fått en allergiskreaktion, och det kan bli farligt om den går vidare till lungorna så jag tvingade ner henne.

    SvaraRadera
  5. Du får gå på så mycket sånt kul :)

    Boken är bra, så den bör du läsa! :)

    SvaraRadera
  6. Jo, det är det.
    Som sagt haft lite fullt i huvudet det sista och inte orkat
    bry mig om mitt yttre, då hela ansiktet ser mörbultat ut.
    Men imorgon skall jag nog fixa naglarna lite!
    Det lyfter liksom hela dagen!
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  7. Haha, ja piska kanske det var läge för då :P

    SvaraRadera
  8. http://Trustmedarling.blogg.se9 november 2012 16:16

    så trevligt å skoj

    SvaraRadera
  9. Roligt :D

    Sv: Hihi ja! :)

    SvaraRadera
  10. KUL!!!

    Glad alla hjärtans dag på dig! =)

    SvaraRadera
  11. Det tycker jag verkligen att du ska testa:D

    SvaraRadera
  12. Det lät ganska spännande!

    SvaraRadera
  13. lät kul! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  14. http://blogg.veckorevyn.com9 november 2012 16:17

    Jo tack det är jätte bra med mig :)
    Har du haft en bra dag idag? Kraam :)

    SvaraRadera
  15. Nu är vinnaren av kjolen dragen. Kolla om det blev du! :)

    SvaraRadera
  16. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:18

    Tack! Jo vi hade n mysig dag igår. Hoppas detsamma! :)
    Kram http://www.sojkasframtid.se/

    SvaraRadera
  17. Precis :) Middagen blev trevlig men jag är så himla mätt nu :/

    SvaraRadera
  18. Åh vad kul att gå på spektakel och speciellt om de är bra och man får skratta.

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-utmaningen.html

    SvaraRadera
  19. Sv: Hihi ja det var de verkligen! :D Hihi ja tack jag blev jätteglad (:

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails