måndag 20 februari 2012

Chai te

Min man köpte det här Chai teet åt mig på Espresso house och jag dricker hur mycket som helst av det nu när jag är sjuk. Sååå gott!

Om ni deltagit i tävlingen om locktången från Braun och inte ser er kommentar i inlägget så behöver ni inte bli oroliga, jag har bara inte orkat godkänna och svara på kommentarerna nu när jag är sjuk. Har ni inte tävlat ännu så kan ni göra det här.


My husband bought this Chai tea for me at Espresso house and I'm drinking a lot of it now when I'm sick. It's sooo yummy!

13 kommentarer:

  1. alltså den med choklad och mint smak är så himla sjukt god

    SvaraRadera
  2. Sv: Aha, vad tyckte du om den då? (Moroccan oil)

    SvaraRadera
  3. Hur smakar det teat? Förpackningen var otroligt snyggt! :D

    Usch, du får krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Ja, fast kanske lite vanebildande :P Har ätit det på helgen tre veckor i rad :P En på en lördag, sedan en fredag och så igår :P Men gott!

    SvaraRadera
  5. hoppas du blir frisk snart.

    jag har sjukt ont i huvudet, men det släpper nog efter morgondagens besök hos tandläkaren

    SvaraRadera
  6. Å krya på dig!
    Min helg var bra lugn :)

    SvaraRadera
  7. Det verkar verkligen gott! Och vilken fin burk det ligger i!

    SvaraRadera
  8. Veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 16:13

    Min helg var bra :)
    Har du haft en bra dag? Kram :)

    SvaraRadera
  9. Åh gud det här lät verkligen som något för mig det :D
    Mmm älskar chai!

    Tusen tack synd att jag målat så kluddrigt bara, stress är aldrig bra för nagellacksmålning!

    SvaraRadera
  10. Aldtig kul att vara sjuk, men man blir ju lite uppiggad av lite presenter ^^

    SvaraRadera
  11. Åh det som är så gott. Jag dricker det alltid när jag kommer till Sverige, för här nere finns det inte något sådant att beställa när man går på café.

    Hälsningar
    Yohanna som skickar med en länk om du skulle bli sugen att hoppa med denna veckan:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-love.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails