tisdag 28 februari 2012

Luminess airbrush

Boxes with Luminess Airbrush makeup & Luminess Airbrush tan system
Foundation, here from the Luminess Airbrush makeup set in "Fair"
You could get an airbrush makeup done at the event


Which I of course did and here you can see the result,the makeup artist used bronzer on my eyelids cause she only used products that we will get to try and unfortunatly we don't get the eyeshadows in our kit.

The airbrush makeup kit I got to take home to try

Igår var jag på en spotting med Spot and Tell och Miss Perfection på mysiga restaurang Gotland som bjöd på god mat och dryck under kvällen. Under kvällen fick vi titta på och veta mer om Luminess Airbrush makeup och Luminess Airbrush tan. Man kunde få en makeup lagd med Luminess Airbrush makeup av en makeup artist som var på plats (vilket jag självklart passade på att göra, resultatet ser ni ovan) och tio av oss fick med oss en maskin hem redan igår för att testa och jag var en av dem. Alla som var på spottingen igår kommer att få testa både Airbrush makeup och Airbrush tan hemma under totalt fyra veckor, två veckor per maskin. Så nu ska jag testa Luminess Airbrush under två veckor och berätta för er vad jag tycker. 

Är ni nyfikna? Är det någon av er som testat Airbrush?


Yesterday I was at a spotting with Spot and Tell and Miss Perfection at a cozy restaurant called Gotland. The restaurant served some good food and drinks during the evening and we got to look at the Luminess Airbrush makeup and Luminess Airbrush tan systems and learn more about them. You could also get your makeup done with the airbrush makeup by an makeup artist that was there and of course I tried that. You can see the result in the pictures above. Ten of us got a airbrush system to take home yesterday and the others will get theirs later. I got my Airbrush Makeup system yesterday so you will get to know what I think about it during the two weeks periode that I get to have it and try ot out. After the two weeks period I will get the Airbrush tanning system to try.

Are you curios about the Luminess Airbrush? Have you tried airbrush?

19 kommentarer:

  1. Vad roligt att få prova på en sådan:)

    SvaraRadera
  2. Har du testat? Jag fick med mig tanning-grejen, ska nog testa snart!

    SvaraRadera
  3. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:25

    Tack så mycket! :) Känns bättre idag så kanske jag slipper bli sjuk ändå. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Har aldrig testat det, visste inte ens att det fanns (:

    Tack!

    SvaraRadera
  5. Vad spännande, kan säkert bli kul! :D

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Aldrig testat men låter intressant.

    SvaraRadera
  7. - Ja tack, det gick bra, bara jag som stressar upp mig i onödan som vanligt :)

    SvaraRadera
  8. Hon är så söt, de hade lagt ut en bild på första promenaden nu på Haga på sidan :)
    Kul att testa smink!

    SvaraRadera
  9. Herregud vad du får testa roliga grejer hela tiden!

    SvaraRadera
  10. Just nu kan jag ändå inte jobba så det gör inte så mycket :)

    SvaraRadera
  11. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:25

    ja jag älskar film mys =) kram

    SvaraRadera
  12. Vad fint det blev med airbrushad make up. Vad gott det lät med kokosplättar, det måste jag testa

    SvaraRadera
  13. Jag är verkligen nyfiken, ska bli spännande att se vad du tycker :)

    SvaraRadera
  14. Det har inte funnits airbrush system för konsumentmarknaden i Sverige tidigare så det är inte så konstigt.=)

    SvaraRadera
  15. Ja det ska bli spännande.=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails