onsdag 8 februari 2012

China Glaze 690 CG in the city

OPI Natural Nail base coat + 3 coats of China Glaze 690 CG in the City + FACE Stockholm top coat, outside light without flash
OPI Natural Nail base coat + 3 coats of China Glaze 690 CG in the City + FACE Stockholm top coat, outside light without flash, inside light without flash

China Glaze 690 CG in the City, från höstkollektionen 2011 Metro, är ett glitterlack med små glitterkorn i silver, mörkgrått och rosa/lila. Jag använde tre lager av lacket då jag testade det utan ett annat lack under och det blev då halvtäckande. Gillar att det här glitterlacket inte har så stor glitterkorn. Lacket satt bra för mig tillsammans med det under- och överlack som jag använde.


China Glaze 690 CG In The City is from the 2011 fall collection Metro and is a glitter nail polish containing small glitters in silver, dark grey and pinkish/lilac. I used three coats of the polish on these pictures when I didn't use another polish underneith CG in the city and the result was semi-covering. I liked that the glitter in this polish was so small and the polish stayed on nicely for me in combination with the base- and top coat that I used. 

19 kommentarer:

  1. Älskar när det glittrar massor! :)

    SvaraRadera
  2. vilket fint lack, snygga naglar du har! :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är riktigt fint faktiskt.=)

    SvaraRadera
  4. Kul att du är med och tävlar :D

    Grymt fint lack!! Det där gillar jag som tusan :D

    SvaraRadera
  5. - Ja det är skönt ! :D
    Jag fick sova massa gott ! Och inte sov jag hela dagen heller, vaknade runt 10 :)

    SvaraRadera
  6. Gillar inte riktigt när det glittrar så mycket men färgblandningen var fin :)

    SvaraRadera
  7. Fint lack, men det kändes inte riktigt som du i och med att du sagt att du inte riktigt gillar så mycket glitter.

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen deras lack, han ett snyggt skimmrande från dem ! Inget frikort ?? ;) men det måste man ju ha ju ... he he
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 14:50

    Ja det är verkligen synd att man inte själv kan gå. :)
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  10. Loving this nail colour so much!! Happy Wednesday hun :) xx

    SvaraRadera
  11. This color is so pretty. I love the sparkle.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  12. Det är roligt att du ändå testar det och visar oss:)

    SvaraRadera
  13. Tack så mycket, ja det gick jätte bra att jobba inatt :) Åh vilket härligt lack

    kram!

    SvaraRadera
  14. va med i min alla ♥ dag tävling och vinn en goodiebag!
    http://theresesorensen.blogspot.com/2012/02/tavling-alla-dag-goodiebag.html
    lycka till!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails