torsdag 23 februari 2012

Essies Tour De Finance vårkollektion 2012

From left to right: Navigate her, A Crewed interest, To buy or not to buy, Tour de finance, Olé Caliente & Orange, It's obvious!

Essies vårkollektion 2012, Tour De Finance är riktigt snygg tycker jag! Den består av tre pastell lack (mintgröna Navigate her, aprikosa A crewed interest och ljust lavendel lila To buy or not to buy) och tre lack i knalliga färger (skimmrande neonrosa Tour De Finance, signalröda Olé Caliente och orangea Orange, It's Obvious!) och jag är faktiskt riktigt sugen på allihopa. 

Lacken finns att köpa hos bl.a. Kicks för 139 kr/st. 

Var det något av dessa lack som du blev sugen på?



Essies spring collection for 2012, Tour De Finance is really nice! It contains three pastel colors (the mint green Navigate her, the apricot A Crewed interest and the light lilac To buy or not to buy) and three brights (the shimmering neon pink Tour de Finance, the signal red Olé Caliente and the orange Orange, It's obvious!) and I really want all of these colors. 

Are you interested in buying any of these polishes?

22 kommentarer:

  1. Underbara färger, gillar de knalligare! :) Ja men visst är det! Snyggt med de kontrasterna :D

    Tusen tack!

    SvaraRadera
  2. Tackar:D håller tummarna hehe:D

    åh fina lack!

    SvaraRadera
  3. samma här, alla de där lacken får gärna flytta in hos mig:)

    SvaraRadera
  4. Svar:
    Oja! det vare också, vilket jag blev lite chockad över x) haha..

    SvaraRadera
  5. Ja det var helt perfekt med skjuts (:

    SvaraRadera
  6. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:14

    jag skrev då så gott jag kunde =) så nu får man hoppas på det bästa =) kram

    SvaraRadera
  7. Det gröna och det rosa tycker jag var riktigt snyggt.

    SvaraRadera
  8. http://eemma.se9 november 2012 16:22

    vilka fina färger :D

    SvaraRadera
  9. - Ja det var skönt att sova, men vill ha lite mer sömn :)
    Hur mår du idag då ? :)

    SvaraRadera
  10. Åhh jag gillar verkligen dom tre första pastell färgerna på dessa lacken :)

    Ja dom tofflorna är tok mysiga!
    kram kram!

    SvaraRadera
  11. Nu är veckans blogg ute!
    Kolla om det vart du!
    Om inte? Var med en gång till!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. sv: Den staden verkar så mysig!

    Gillar de tv¨första mycket:)

    SvaraRadera
  13. - Okej men det är ju bra :)
    Jo det är bra, har piggnat på mig nu, och snart är det dags att bege sig igen :)

    SvaraRadera
  14. Okeyy, har lagt till dig nu.
    Jag vart nummer 138, så det var 137.
    Kram!

    SvaraRadera
  15. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:22

    vad har du gjort idag dÅ?kram

    SvaraRadera
  16. Sååå himla fina färger! Vill ha de 3 till höger!

    SvaraRadera
  17. sv: Visst! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Det blir lätt så man tävlar ut sånt man själv gärna vinner.... :)

    SvaraRadera
  19. Ja verkligen, surt och ha tävlingar som man själv vill vinna dock :)

    SvaraRadera
  20. Ja, lite. Fast idag har jag varit sjuk så det har inte blivit mycket gjort idag :(

    SvaraRadera
  21. Älskar de tre första nyanserna :)

    SV Han är chihuahua, shitzu och tibetansk spaniel :)

    SvaraRadera
  22. sv: hihi tack så mycket vad snäll du är :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails