torsdag 9 februari 2012

Shatterlack från KKcenterHK

Har fått hem det här EBALAY shatterlacket från KKCenterHK att testa. Visst är flaskan otroligt lik OPI's flaskor? Återkommer med en recension av detta när jag hunnit testa det.

Glöm inte heller att mina läsare forfatande får 10% rabatt hos KKCenterHK med koden: BLGA236KA10
I got this EBALAY cracking nail polish from KKCenterHK to try. Don't the bottle look very much like the OPI bottles? Anyway.. I will let you know what I think about this product once I have tried it.

Don't forget that all of my readers still get a 10% discout at KKCenterHK with the code: BLGA236KA10

12 kommentarer:

  1. http://Veckorevyn.com9 november 2012 15:59

    Snygg färg på lacket :)
    Jo tack det är toppen med mig, snart helg igen :) några planer för helgen? Kram :)

    SvaraRadera
  2. Tack du<333
    Fränt nagellack.

    SvaraRadera
  3. Oj, jag trodde först att det var OPI! :P

    SvaraRadera
  4. Härlig färg :)

    Sv ja det är juj så gott! men det är jobbigt att baka bröd, haha

    SvaraRadera
  5. Tycker också det är för likt OPI's...

    SvaraRadera
  6. Har aldrig riktigt fastnat för sådana lack!
    Jag kan verkligen rekommendera att köpa hem pulvret, jag gillar visserligen vanligt chaite också, men just den chailatten är extra god när man vill lyxa till det :)

    SvaraRadera
  7. Bruudar.blogg.se9 november 2012 16:01

    ser ut som opi ;p
    sv; tack sötis!

    SvaraRadera
  8. SVAR: VAd roligt :) Handlar du mycket därifrån? :D

    SvaraRadera
  9. Svar: Ja är ekoraps som jag håller på med också men ska nog försöka recensera dom snart :)

    SvaraRadera
  10. sv: Det är inte samma sak att bara se hur det fungerar. Man måste få pilla och prova själv;)

    SvaraRadera
  11. Sv: hihi tack så mycket! :) kram / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails