onsdag 15 februari 2012

IsaDora Pearls of Passion Spring 2012


Eye Shadow Quartet 62 Rainbow Pearls
Jelly kiss
Jelly kiss





  Twist up metalĺic eye pen 46 Silver Sky
 Twist up metalĺic eye pen 48 Icy Lilac

 Twist up metalĺic eye pen 44 Golden Khaki
Wondernail 730 Icy Lilacs
Wondernail 731 Silver Sky

 Wondernail 729 Marzipan

IsaDora satsar på pasteller i sin vårkollektion Pearls of Passion och själv är jag mest sugen på att testa deras twist up metallic eye pens. Wondernail 730 Icy Lilac och 729 Marzipan känns som att de skulle kunna fungera som budgetalternativ till Diors lack för våren. Är det någon av produkterna ni är sugna på?

Produkterna finns redan i butik.

IsaDora goes all in on pastel colors this spring in their collection Pearls of Passion. I'm most curios about their Twist up metallic eye pens. Wondernailo 730 Icy Lilac and 729 Marzipan looks like nice budget alternatives to Diors nail colors for this spring.

This collection is in store already.

21 kommentarer:

  1. SV: Jaa, några av dom var bättre än andra ;P

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också.
    Oooh, hade velat ha det där vita läppstiftet!!!
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  3. Ja, det blir lätt så när det är god mat :) Men det blev en trevlig kväll iaf! :)

    SvaraRadera
  4. Ja, du bara måste se den:) Hoppas du kommer gilla den lika mycket som jag.

    Jag håller med dig, jag är mest sugen på lacken och ögon pennorna också.

    SvaraRadera
  5. jag gillar de gröna lacket, men har något snarlika men inte lika stark marsipanfärg :)

    nej den var inte god smakade inte alls som jag hade trott, de smakade som att de var någon hina på som man sås får "skin" på sig fast i lakrits och plast smak...

    SvaraRadera
  6. Oj, det var verkligen raka motsatsen mot min smak, haha!

    SvaraRadera
  7. - Nej det var hemskt, men jag har piggnat till nu, :) haha !
    Jag fick en tid imorn så det går bra nu :)

    SvaraRadera
  8. Älskar den nya kollektionen! :D Underbara färger ju! Twist up metallic eye pen är soklara favoriter!

    SvaraRadera
  9. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:18

    Köpte Jelly Kiss nr 24 igår (:

    Aa men nu har han lärt sig sin rutt riktigt bra :P

    SvaraRadera
  10. Wow, it looks very nice! Specially the nail polish!

    SvaraRadera
  11. - Ja jag hoppas bara att det håller sig där :)

    SvaraRadera
  12. ska köpa ögonpennorna, älskar färgerna :) men har inte hittat dem ännu, men de kanske finns nu i Skövde :)

    SvaraRadera
  13. sv: ja det var den faktiskt :D Riktigt mysig.

    Vad gör du ikväll då?

    SvaraRadera
  14. Beautiful palette and lip gloss shades!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  15. Jo, men nu är jag hemma igen, yay! :)

    SvaraRadera
  16. Hej. Sugen på att göra prenumerationsbyte på bloglovin? Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  17. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:19

    Åhh vilka härliga färger! Det gröna nagellacket var verkligen superfint! :)

    SvaraRadera
  18. Svar:
    Ja det tkr jag med eller ja chokladen och nyckelringen var fina men jag ogillar blommor men det är ju tanken som räknas ju :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails