tisdag 14 februari 2012

OPI Pedal Faster Suzi!


Three coats of OPI's Pedal Faster Suzi! + OPI natural nail base coat and FACE Stockholm top coat, natural light without flash
Three coats of OPI's Pedal Faster Suzi! + OPI natural nail base coat and FACE Stockholm top coat, inside light without flash

 OPI:s Pedal Faster Suzi! är ett av lacken ur deras vårkollektion 2012, Holland, och är ett ljust rosa lack med diskret skimmer från små, små glitterpartiklar. Satt fint tillsammans med det över- och underlack som jag använde.


OPI's Pedal Fast Suzi! is one of the polishes from their spring 2012 collection Holland and it's a light pink polish with a discrete shimmer in it that comes from micro glitter particles. In combination with the base- and top coat I used it held just fine.

14 kommentarer:

  1. Johanna Hellberg9 november 2012 16:16

    ohh vilken fin färg på nagellacket :)
    haha skönt att höra att jag inte är den ända som är torsk på pennor ;)

    SvaraRadera
  2. Åhh, det där lacket gillade jag. Så söt och fint.

    SvaraRadera
  3. Jo, men som sagt så skall jag äta en tablett senare ikväll,
    då får vi se om det blir bättre eller värre med psykoserna.
    Ooh, vad sugen jag blev på att pilla med naglarna!
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  4. Jätte fin färg :) Ja testa den pajen jag lovar att du kommer gilla den! Ja det var tråkigt med mina värden men snart ska dom allt vara bra igen :)
    kram

    SvaraRadera
  5. sv: Jag hoppas att det blir lika gott denna gång:)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. What a beautiful pink.
    www.thoughtsofpaps.com

    SvaraRadera
  7. - Okej :) kan vara skönt att bara va med, jag spenderar min själv, :) haha !

    SvaraRadera
  8. Bruudar.blogg.se9 november 2012 16:16

    dagens blogg är ute, vann du inte var med igen! :D
    http://bruudar.blogg.se/2012/february/dagens-bloggar-ny-omgang-1.html#comment

    SvaraRadera
  9. Thisismarielle9 november 2012 16:16

    åh det där vad riktigt snyggt!!

    Ja dels för att jag var sjuk, men det blev lite annat krångel med =) Ska sjunga nästa gång istället!

    SvaraRadera
  10. Fin färg!

    sv: Ja visst är bilderna läckra! :D

    SvaraRadera
  11. Nu är bloggens VALENTINE utsedd, kl 20.00 kommer vinnaren upp på bloggen<3

    tack så super duper mycket att du var med <3<3<3
    Ha en bra kväll
    KRAM/ Emilia

    SvaraRadera
  12. Jag fick en ask av min man så jag slapp köpa till mig själv :) Yay!

    SvaraRadera
  13. Oh vad fint, det var verkligen underbart det lacket, får jag kolla närmare på nu till våren /sommren ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails