lördag 11 februari 2012

VIP-utskick från Tampons for free och retarDEX

Igår kom ännu ett VIP-utskick från Tampons for free i min brevlåda. Denna gång i samarbete med retarDEX. VIP-utskicket innehöll en ask tamponger, en tandkräm, en munskölj och en munspray så jag gissar att jag kommer få riktigt fräsch andedräkt framöver.;-)

Missa inte att gilla retardDEX på facebook, då kan du få en gratis munspray (3000 första), skicka kärlek och god andedräkt till någon du gillar samt delta i tävlingar (just nu kan du vinna ett presentkort värt 2000 kr på Clarion Hotel).


Yesterday I got a new VIP-dispatch from Tampons for free in my mail box. This time it was in collaboration with retarDEX and contained a box of tampons, a toothpaste, a mouth wash and a mouth spray so I guess I will get a lovely breath.;-)

17 kommentarer:

  1. http://Trustmedarling.blogg.se9 november 2012 14:19

    roliga saker du får med posten :)

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

    SvaraRadera
  3. Då är du fit for fight nu då ;)

    SvaraRadera
  4. sv: Ja, det är det också:)

    SvaraRadera
  5. cool!


    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    SvaraRadera
  6. Bruudar.blogg.se9 november 2012 16:13

    vinnaren är ute, vann du inte var med igen :)
    http://bruudar.blogg.se/2012/february/vinnaren-ny-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  7. Oj, det var lyxig förpackning! =)

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket :) Hoppas du får en fin och mysig lördag kväll, själv ska jag jobba natten inatt
    kram!

    SvaraRadera
  9. blogg.veckorevyn.com9 november 2012 16:13

    Ja visst är dom ;)
    Jo då den var toppen hur är det med dig då? Kram :)

    SvaraRadera
  10. Schysst att få lite sådant. Det går ju alltid åt:)

    SvaraRadera
  11. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:15

    SV: Vad kul att du tycker det! :) Funderar dock på att sälja det :(

    SvaraRadera
  12. sv: Tack! Hade heller inget vitt så jag kände att det var dags, särskilt fint till sommaren :)

    SvaraRadera
  13. Inte helt fel när det är gratis! :)

    SvaraRadera
  14. fick också vip-utskicket och detta utskick gillade jag skarpt :).

    sv ja hihi :)

    SvaraRadera
  15. Sådana är ju helt eprfekta när man t.ex. ska ut och resa ! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails