torsdag 23 februari 2012

Batiste dry shampoo Clean & Fresh original

Fick ju Batiste Dry Shampoo Clean & Fresh original i min goodiebag från KICKS som man fick om man handlade för 1500 kr innan jul och nu har jag testat det ett tag och tänkte berätta vad jag tyckte.

Batiste Dry Shampoo Clean & Fresh Original

Vad: Torrschampo 
Pris: 66 kr för 200 ml

Min åsikt: Riktigt bra torrshampo med mild och fräsh doft. Perfekt för att fräscha upp håret mellan tvättarna och för att tillföra lite volym och struktur till ett tunt och fint hår.

Batistes produkter går att köpa hos bl.a. eleven, KICKS & Åhléns.




Before Chrismtas when I did some shopping from the Swedish Beauty store KICKS I got a goodiebag that contained among other things this dry shampoo from Batiste. Now that I've tried it for some time I thought I'd tell you what I think of it.


Batiste Dry Shampoo Clean & Fresh Original


What: Dry Shampoo



My opinion: This is a really nice dry shampoo with a mild and fresh scent. Perfect for freshening up your hair between washes and for creating more volume and structure in a fine hair. 

15 kommentarer:

  1. Funkar faktiskt riktigt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig provat torr-shampo!

    SvaraRadera
  3. http://holen666.blogg.se9 november 2012 15:38

    oki, lördag så blir vi barnlediga och ska ut på en tripp och söndag blir lugn mysadag =) för din del då?kram

    SvaraRadera
  4. Själv gillar jag KMS torrschampo :)

    SvaraRadera
  5. Veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 16:22

    Ok, segt att det sitter i så, jag är nästan frisk nu :)
    Vad har du för planer tills imorgon då? Kraam :)

    SvaraRadera
  6. Bra när de skickar med en riktigt bra produkt i en goodiebag (:

    SvaraRadera
  7. - Är ledig ni fram till måndag när skolan börjar igen :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Okej. Första gångerna jag använde den så tog jag bara någon droppe, men nu tar jag lite mer.. och märker mer resultat :) Jag trodde snarare att det skulle bli för mycket och att håret skulle bli fett, men det blir jättefint.

    SvaraRadera
  9. Usch då, det låter inte kul :( Jag tror det känns lite bättre idag, har nog ingen feber åtminstone.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  10. Sv; Jo, han blir rätt liten om du menar så =). Blir max 6 kg :)

    SvaraRadera
  11. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:22

    Tack så mycket! :)

    Ska du hitta på något kul i helgen då?

    SvaraRadera
  12. Jag har aldrig testat torrschampoo av någon anledning!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails