söndag 7 mars 2010

Städdag idag


Dagen hittills har mest bestått av städning och nu ska vi ta och fika lite kaffe och bullar. Vad som händer ikväll vet jag inte men det blir nog lugnt.

Tre av mina tävlingar avslutas kl. 23:59 idag så har ni inte tävlat än gör det!


Tävla om en VooDoll här.

Tävla om en namntag med kedja här.

Tävla om ett par herrvantar här.

Tävla om valfritt smycke eller naglar här.

Även veckans outfit tävlingen där jag är nominerad avslutas 23:59 ikväll så röst här på mig! Jag är nr 4.

6 kommentarer:

  1. Tja inte så mycket faktiskt! Var ute och hälsade på mormor och morfar igår och idag har jag knappt gjort nått vettigt alls. Suttit inne och läst mest haha! Får väl sätta igång och plugga snart också innan det är för sent. Sj? :)

    SvaraRadera
  2. sv: nej jag köpte inget :)
    Hon äger ett café (:

    SvaraRadera
  3. Vad bra :) Bio är så fruktansvärt mysigt! Hade jag varit lite rikare hade det blivit fler biobesök för min del :)

    Hoppas du har en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket :) och spännande och se om man vinner då :)

    SvaraRadera
  5. SV: nä där var ingen bra film så kollar på "Music and Lyrics" på tv3 :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails