söndag 14 mars 2010

Roligt brädspel!


Okey det är inte Disney versionen vi har men den här bilden får duga..=)

Igår spelade vi Party & Co som är ett spel som jag helt klart kan rekommendera. Man spelar i lag och ska lösa olika uppgifter i fem olika kategorier; Pictionary, charader, "tabu", frågsport och en kategori som heter trademark där man ska försöka komma på samma varumärke som sin lagmedlem inom en viss varukategori. Grymt roligt måste jag säga!



Glöm inte bort att tävla:

Tävla om en namntag med kedja här.

Tävla om en bok med tips om hur du får vacker hud här. Avslutas 23:59 ikväll så skynda tävla nu!

5 kommentarer:

  1. Hallå tjejen. Hoppas att du haft en bra helg :) Det verkar vara ett skoj spel :)

    SvaraRadera
  2. det lät som ett kul spel :D

    SvaraRadera
  3. hejsan tjejen. Ja har haft en del o göra i helgen :) I veckan vet jag inte riktigt än. Får se vad jag känner för. Ska försöka ta mig i kragen o börja måla taket i köket tänkte jag. Själv? Kram

    SvaraRadera
  4. Så jäkla kul med sällskapsspel:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails