måndag 8 mars 2010

Fika paus och vinnare dragen


Har precis fikat lite. Blev kaffe och Oreos som min man köpte för att muntra upp mig lite, känner mig lite ner idag men man kan inte vara på topp jämnt. Nu tänker jag gona ner mig under en filt och titta på lite TV-serier ett tag. Får se om jag bloggar lite mer sen...

Har iallafall dragit en vinnar i tävlingen om valifritt smycke eller naglar från Victorian Dreams också och det blev ellinor. Stort grattis till dig! Maila mig på kashayasblogg@yahoo.com så ska jag skicka dina uppgifter vidare till dem.

12 kommentarer:

  1. mums med kakor :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. hejsan. Ja visst älskar brämhults juice men den e inte speciellt billig annars hade jag alltid haft sån i kylen :P
    Jo det e bara bra med mig också helgen har varit bra.

    SvaraRadera
  3. Ja, får väl se... :) Blir lika glad om den kommer efter med.... :)

    attans att jag inte vann!

    SvaraRadera
  4. hej tjejen :D
    var gärna med i min tävling :)
    http://eeeelins.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-ett-vagg-ord-fran-idetextnu.html#comment

    SvaraRadera
  5. Tack för din söta kommentar, den värmde!:)
    Jag tror också att jag skulle behöva en voodoll, så trots att jag kanske inte har så mycket tur just nu håller jag ändå tummarna för att den vänder!;)

    SvaraRadera
  6. Oreos? Vad är det?

    sv: nej, jag är hemma och är sjuk så passade på.

    SvaraRadera
  7. Hur har det gått med sommarjobb? Har du fått tag i något?

    SvaraRadera
  8. Nej, inte ens bra betalt var det..menmen.. :) Jag har lite ströjobb som modell..men hoppas att jag kan få tag i något mer fast jobb så småningom.

    SvaraRadera
  9. God eftermiddag söta..Då hoppas jag att du får en skön tisdag.kram

    SvaraRadera
  10. TUSEN TACK!! :D Haar mejlat dig!

    SvaraRadera
  11. Åh, jag älskar Oreos :) De får mig att tänka på USA

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails