fredag 5 mars 2010

Accessory Show bilder, tävlingar och glöm inte rösta!








Nu ska jag lägga mig och sova så jag inte är så trött på seminariet imorgon. Bjuder på lite fler bilder från Accessory show så det inte blir ett så tråkigt inlägg.=)

Kom in på mitt första val av B-periodens specialkurser men vet inte hur sugen jag är på att läsa den.. enormt mycket dyra böcker som måste köpas, och läsas och alla säger att kursen är riktigt tung.=/ Jaja, får fundera...

Ni har väl inte missat att rösta på mig i veckans outfit tävlingen? I såfall så gör ni det här. Jag är nr 4 så rösta, rösta, rösta nu!=)

Glöm inte bort att tävla:

Tävla om en VooDoll här.

Tävla om en namntag med kedja här.

Tävla om ett par herrvantar här.

Tävla om valfritt smycke eller naglar här.

9 kommentarer:

  1. sv: åh tack så mkt ja visst är det fint.. kan inte leva utan det xD

    SvaraRadera
  2. sv: den var grymt bra :D

    SvaraRadera
  3. Svar: Oja, resan var guld! :-)


    Jag åkte till USA som nioåring, den klart bästa resan jag varit på!

    SvaraRadera
  4. sv; tack så mycket! =D

    SvaraRadera
  5. Idag blir det seminarium, plugg och träning. Sedan hemma mys ikväll. Hur gick det med rättegången då?

    SvaraRadera
  6. TACK så jätte mycket! Allt bra med dig? Ska du hitta på något skoj i helgen?

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Snygga sommar kläder..Hoppas att du får en skön fredag.kram

    SvaraRadera
  8. SV: jaa naturgodis är så himla dyrt...

    SvaraRadera
  9. Nej inte direkt, men egentligen var det nog mer trött, somna 1.30 och gick upp 5. för jobba 7.30 . slut 13.30 åkte raka vägen hem och sova :)

    vi är i tyskland på 3 timmar ungefär, från mina föräldrar, så det går snabbt :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails