onsdag 31 mars 2010

I'm back!


Dagens: Skjorta Coola Anna, linne (under) American Apparel, jeans Only

Nu är jag hemma igen. Båda avierna kom från protto.se, beställningen var uppdelad i två kuvert.=) Nu ska jag väl sätta igång med middag snart och sedan packa för imorgon så tar vi flyget till Umeå.

Angående det spännande samtalet så var det från ett av ställena som jag sökt jobb på i sommar. Ska få komma på intervju om två veckor. Riktigt spännande även om jag inte tror att jag kommer få jobbet. För juriststudent i mig känns den här intervjun ungefär som mode- och skönhetsnörden i mig skulle känna inför en intervju på Elle eller Vogue. Ett sånt jobb får man bara på film.;-) Men som sagt, är glad bara att jag ska få komma på intervju. Riktigt spännande som sagt.

16 kommentarer:

  1. Åh jag hoppas intervjun går bra! :D

    SvaraRadera
  2. oh att få komma på intervju är alltid bra, för det visar det finns ett intresse, skall hålla tummarna för dig tjejen!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja visst var den mysig ? :) jag gillar den! Man kan ju ha den både till leggings o klackar, eller bara jeans eller mjuksibyxor

    SvaraRadera
  4. Ja o mina paket är alltid spännande brukar oftast skicka med en liten överraskning till söta bloggerskor;)
    Jaaa se den filmen jättemysig verkligen!

    SvaraRadera
  5. Ja den är riktigt intressant faktiskt :)

    Jag skall hålla alla tummar för dig när du är iväg på intervju :)

    SvaraRadera
  6. Men en intervju är ett steg i rätt riktning iaf!:)

    Svar: Nej precis:P så nu raderas alla dom kommentarerna:P Eller jag svarar iaf inte på dom:P

    /E

    SvaraRadera
  7. Ja, bra böcker kan man aldrig få för många av :)

    SvaraRadera
  8. sv; seminariet gick rätt bra,men jag var så trött så jag glömde lyssna emellanåt ;D
    ja, inget ont som inte för nåt gott med sig sägs det ju ;)

    SvaraRadera
  9. fin skjorta :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Jag ska ha en frågestund i min blogg, så ställ så många frågor du orkar :)

    Glöm inte att skriva din fråga under "frågestunds" inlägget :)
    Svaren publiceras så fort som möjligt så glöm inte att uppdatera dig.
    Glad Påsk

    SvaraRadera
  11. vänner är något av det bästa som finns på tv! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails