lördag 6 mars 2010

Hemma och ska sova nu


Nu har jag kommit hem (har iofs varit hemma ett tag men ändå). Har varit på Helenes Krog vid St. Eriksplan och ätit middag. Blev en burgare och Strongbow cider, riktigt smarrigt. Nu ska jag väl ta och sova jag med, min man har redan somnat. Själv lyssnar jag lite på Spotify men börjar bli trött jag med så nu säger jag godnatt. Har blivit nominerad i veckans outfit hos Nilma så det vore jättesnällt om ni ville gå in här och rösta på mig om ni inte redan gjort det. Jag är nr 4.

God natt på er!

12 kommentarer:

  1. Mega mega cute top! I love this outfit.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon gumman.Snygg outfit..Hoppas att söta du får en skön lördag.kram

    SvaraRadera
  3. Nu är det återigen helg o ikväll så blir det lite fest här,skall bli grymt skoj=)
    Skall bädda i gästrummen nu osv;)

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig kväll, hoppas du får en underbar lördag och tack för svaret för visst har jag bubbelroom och det är väl dom som skickar ut dessa ordlänkar då...
    Är det du som lagt reklamen här på din blogg?? stora bilderna vid sidan??
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Där ser man. Händer idag då? :)

    SvaraRadera
  6. tack så mkt :) desamma lilla du

    SvaraRadera
  7. Hoppas du fick honom ifrån after worken :)

    SvaraRadera
  8. härligt med god mat å dryck!

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja jag hoppas det går över, hatar att ha en stressklump. Resan ser jag dock väldigt mycket fram emot :) Fast nervös så klart haha.

    Btw jag röstade på dig till veckans outfit :)

    SvaraRadera
  10. Sv. Nej, spöken skulle nog inte infinna sig i rätten, hehe!

    Hoppas att dagen har varit bra!

    SvaraRadera
  11. Ligger det vid fridhemsplan?:)

    svar: Det hoppas jag med:)

    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails