fredag 5 mars 2010

Bu?


I Saudiarabien har en familj dragit en ond ande inför rätta. Anden står åtalad för stöld och trakasserier. Familjen hävdar att anden bosatt sig i deras hus och hotat dem, stulit mobiltelefoner och kastat sten så de tvingats lämna bostaden. En familjemedlem som velat vara anonym (det skulle jag med velat vara ;-) ) har berättat för BBC News att det började med att de hörde konstiga ljud och en man- och en kvinnoröst som krävde att de skulle lämna huset.

En lokal domstol i staden försöker att trots "de uppenbara svårigheterna" att verifiera uppgifterna.

Min fråga till er nu är: Tror ni på spöken?

13 kommentarer:

  1. Ja det tror jag faktiskt, har själv känt av det.

    Svar: Absolut:) Hoppas den dyker upp till veckan:)

    /E

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns som det. tur man skall till cypern snart då :)

    kvällen blir lugnt, har planerat för morgondagens middag :) själv då?

    SvaraRadera
  3. imon ska ja på födelsedagsfest, du då sweety

    SvaraRadera
  4. låter inte rent fel det heller :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Sthlm är rätt:) Står varför i bloggen nu:) Hinner nog inte hälsa på dig men det skulle ha varit kul:)

    jaha ja men då dyker den nog upp snart:)

    /E

    SvaraRadera
  6. haha, vad knäppt=) men jag tror på "spöken"

    sv; ja, jättetråkigt=( Nej, vi gillar verkligen inte samma filmer. Det blir alltid tjafs när vi ska välja film och tillslut blir nån sur och det blir bara tjafs. Så det kändes inte värt det idag ;)

    SvaraRadera
  7. Hehe, tokigt att dra ett spöke inför rätta.

    Jag är lite av en skeptiker när det gäller sådant.

    SvaraRadera
  8. Hm ja du jag hoppas så klart med att detta bara är nått tillfälligt och att det bara var batteriet som var urladdat. men eftersom jag är 99,7 procent säker på att batteriet var laddat, känns det hela mkt konstigt. hoppas du får en trevlig helg och kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Jodå jag tror på spöken, andar eller vad man nu vill kalla dem. Jag har alltid känt av olika närvaron eller hur man ska förklara och jag har ofta blivit "väckt" när jag sov. Kändes som någon skakade om mig, jätteläskigt. Men det konstiga är att när min farfar dog så upphörde allting, det är som om han vaktar mig och håller "de andra" borta. Detta är vad jag tror, sen om jag är galen - det är en annan historia, ha ha.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails