fredag 12 mars 2010

Award


Fick en award av dessa söta tjejer: Andréa, Elina & Johanna

Denna Blogaward funkar så här:

A: Kopiera Awarden .

B: Länka till personen som gett dig awarden

C: Berätta 7 intresanta fakta om dig själv

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till

E: Länka till deras Bloggar

F: Lägg en komentar i deras blogg att du gett den denna award.


7 saker du kanske inte visste om mig

  1. Jag flyttade till Stockholm 2001
  2. Jag älskar klänningar och kjolar
  3. Jag är extremt långsinnt och glömmer aldrig om någon sårat mig
  4. Jag har jobbat som servitris på en "räkbåt" - glamoröst eller hur?;-)
  5. Jag har aldrig legat på sjukhus (om man inte räknar BB när jag föddes vill säga)
  6. Jag avskyr att gå till tandläkaren
  7. Jag om min man har en deal om att jag tar hand om alla insekter som kan tänkas råka komma in i lägenheten förutom spindlar, de får han ta hand om eftersom jag är paniskt rädd för spindlar
Ger awarden till dessa 7:
  1. Nilma
  2. Daniel
  3. Emma KP
  4. Sara
  5. Linnea
  6. LiiCee
  7. Leonard
Ber om ursäkt till er som gett mig awarden för att ni inte får 7 sanningar var om mig och att det tagit lite tid efter att jag fått den av vissa av er innan jag gjort den... har nämligen gjort den en gång tidigare och det börjar bli svårt att komma på saker nu, är inte så intressant av mig.;-)

5 kommentarer:

  1. Tack :D

    Jo men jag tycker det är dags nu, har lagt ner aldeles för mycket tid på bloggen och nu vill jag göra annat. Haha det låter som jag inte gjort nått annat men det har jag ju, men iaf. jag tycker det är dags nu! Men kommer fortsätta läsa din blogg då och då :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt :D Ska snart lägga úpp ett inlägg :D

    SvaraRadera
  3. Det cirkulerar många sådana där "berätta 7 sanningar" om digsjälv nu. Jag har fått en liknande award så jag håller på att hitta på sju sanningar för tredje gången nu, hehe!

    SvaraRadera
  4. I helgen blir det mys med flickvännen du då? :)

    SvaraRadera
  5. aah :)
    hahah va gulligt de där me insekterna :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails