tisdag 30 mars 2010

I breven som kom igår


Matrix produkter från Holland Hairs webshop

Breven som vi hämtade igår innehöll ett presentkort på en brunch på Grand Hôtel och det andra innehöll ett schampo, en inpackning, vax och en volymspray från Matrix som jag fått från Holland Hair där jag klipper mig. De har nämligen öppnat en webshop som ni hittar här och vet ni vad det bästa av allt är? Brevet innehöll även en lite överraskning till er läsare! Nämligen en rabattkod som ger er 55 kr i rabatt vid köp för 300 kr. Koden ni anger för att ta del av rabatten är FRISYR och är giltig till och med 20 april. Så ett stort tack till Marina på Holland Hair för de härliga produkterna och rabattkoden.

Självklart får ni recensioner av produkterna när jag hunnit testa dem.

Glöm inte bort att tävla:

tävla om valfritt smycke från www.parlsmycken.com här.

9 kommentarer:

  1. gud så roligt paket! å den där brunchen dårå?! så lyxigt! varför får aldrig jag såna roliga överraskningar, haha! ja jag älskar den med, hoppas bara jag kan ha den.. orkade nämnligen inte prova den, men fanns bara den kvar så tog en chansning, haha!

    SvaraRadera
  2. Nämen åh vad roligt! :-)

    SVAR: Det är dagarna på plats det, kommer du att minnas det? :-P

    Javisst är det roligt när man kan inspirera andra? :-)

    SvaraRadera
  3. biolage gillar jag! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. oh, det låter bra det!

    sv: det blev bröd :)

    SvaraRadera
  5. du får lägga deras banner på din blogg då får du 10% på hela beställningen :)

    SvaraRadera
  6. det vore jättegulligt om du ville skriva ett litet inlägg! varenda liten röst jag kan få behövs :)

    SvaraRadera
  7. åhh tack!! absolut får du låna bilden :)

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med en gratisbrunch på Grand =)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails