måndag 8 mars 2010

Lunch och vinnare dragna







Bjuder på två bilder från vår eftermiddagspromenad i lördags. Var verkligen enormt mycket snö vid sjön. Börjar bli enormt sugen på vår nu!

Nu ska jag iallafall ta och äta lite lunch innan det är dags att ta itu med studierna igen. Har dragit två vinnare i tävlingen tillsammans med Chiquita smoothies och de som vann blev Kristin och evamar, grattis till er!=) Maila mig er adress på kashayasblogg@yahoo.com så jag kan tala om var vinsterna ska skickas.

Vinnare i de andra två tävlingarna kommer upp lite senare under dagen.

5 kommentarer:

  1. tack så mycket! ;) gillar att det är av rostfritt. har du haft det gött idag tjejen?

    SvaraRadera
  2. hehe ibland måste man verkligen förklara punkt o pricka för killar vad man vill o inte vill. det är nästan synd att dem inte kan läsa tankar. Som att ge en blomma en sådan här dag, vore väl inte för svårt att lista ut själva? ;)

    ok va härligt att du har haft det bra! det har vart bra här hos mig med. solen skiner, bra energi o posivitet! ;)

    SvaraRadera
  3. Sv; Dollhouse är ganska wirred. ;P Tycker att första säsongen är ganska bra fram till sista avsnittet. Sen blir det ännu mer wirred. Men den är ändå så pass spännande att jag kollat alla avsnitt. :)

    cougar town är himla härlig, ja. :D Började kolla den i lördags...eller var det igår? synd att jag slukar upp allt så fort bara. Fast dem är ju så korta..bara 20 min/avsnitt. Så den ses fort.

    SvaraRadera
  4. Hurra, vad kul!!! Jag har mejlat dig nu.

    SvaraRadera
  5. vad är det du använder för att dra vinnare i dina tävlingar?? hade också velat ha nåt sånt, så jag slapp skriva lappar hela tiden : )

    mvh Lisa .

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails