söndag 28 mars 2010

Ebay sverige

Jag använder väldigt sällan Tradera däremot älskar jag verkligen att shoppa på ebay.com. Man kan verkligen hitta ALLT där.=) Om du vill handla på ebay men vill ha priserna i svenska kronor och kunna kontakta kundservice på svenska så vill jag tipsa om att man numera har lanserat ebay international market, alla säljare du hittar där levererar till Sverige, du får priserna i kronor och svensk kundservice finns att tillgå. Betalning sker utestlutande via paypal.

8 kommentarer:

  1. precis, dessutom sitter hanky åanky så jävla bra.

    haft en bra helg?

    SvaraRadera
  2. Hej där! Äntligen kan jag svara dig, då det är först nu jag har tid att sätta mig vid blogg och Internet Har haft fullt upp hela helgen, planering inför gårdagens tjejmiddag hemma hos mig samt denna söndags sysslor då jag har hjälpt min kusin att skriva ett bra CV med meritlista och personligt brev samt att hela familjen åkte ut till Tumba, till min gamla klasskompis för att fixa med hennes dator. Men nu kan jag andas ut, PUH! :-)

    Jag har haft en kanonhelg med god mat och dricka i goda vänners lag. Skönt att du mår bättre nu!

    SvaraRadera
  3. jadå !
    vad ska du hitta på imorgon? ♥

    SvaraRadera
  4. Hehe, hans minne var inte alltför bra, för när jag nämnde att det var en dublett så sa han: "Jag tyckte väl att jag kände igen örhängena!" hahahahahhaa :)

    SvaraRadera
  5. Haha, nej då, jag ska byta båda två till antingen ett eller två smycken! :-)

    SvaraRadera
  6. Jag måste bara säga att jag gillar stilen på din blogg. Enkel och stilren design och roliga och inte alltför långa inlägg :D Samt lite roliga bilder!!

    Vill ha något liknande, kanske ändrar adress snart igen ;P Några bloggtips?

    SvaraRadera
  7. Nja, jag är mer för Tradera :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails