tisdag 9 mars 2010

Dove - recension



Fick ju hem den här från Buzzador för ett tag sedan för att prova själv först och sedan låta mina vänner prova den. Tänkte jag skulle tala om vad jag tycker om duschkrämen än så länge.

  • Dove VisibleCare kommer i en flaska där öppningen är neråt villket jag tycker är perfekt, varför gör inte alla företag sådana förpackningar för?
  • Dove VisibleCare luktar väldigt gott
  • Dove VisibleCare har en härligt krämig koncistens och skummar bra
  • Huden blir len och mjuk
  • Som alla Doves produkter så är den väldig prisvärd
Kan inte svara på om huden verkligen fått bättre struktur som den sägs ska ge men jag kan helt klart rekommendera den här duschkrämen iallafall. Perfekt budget hudvård!

För er som inte redan är medlemmar hos Buzzador så tycker jag att ni ska gå in här och bli det. Så himla roligt att få hem produkter att prova och sedan dela med sig av upplevelsen med sina vänner!

7 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Med mig är det bara bra, händer idag då?

    SvaraRadera
  2. roligt med recensioner på olika produkter :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Innehåller den vatten som första ingrediens så är det inte någon bra produkt. Och om den dessutom innehåller SLS = sodium laureth sulfate så är det ännu värre. Finns det parabener i produkten?

    SVAR: det var riktigt gott med brie i bechamelsåsen, hela lasagnen fick en annorlunda men mild smak! Jag rullade här hemma efter måltiden!

    SvaraRadera
  4. Man borde kanske bli en buzzador:P

    Svar: Det hade vi:)

    jaha okej;P jag undrade mest för att vi bodde vid fridhemsplan när vi var i sthlm:)

    /E

    SvaraRadera
  5. Tack! hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Dove är en favvo =)

    Jag ska få hem kattmat från buzzador. Så katterna blir säkert glada, hehe!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails