onsdag 17 mars 2010

Kursens sista seminarie avklarat

Dagens: Tröja Kan Dee & jeans Filippa K

Nu har jag kommit hem från det sista seminariet på den här kursen så nu är det tentaplugg som gäller här... Ska ta och beställa böcker till nästa kurs också så jag hinner få dem till den börjar för det är mycket att läsa på den kursen men det är så dyrt att köpa en massa kurslitteratur så det känns inte allt för lockande att behöva beställa nu. =( 

Nu ska jag iallafall ta en liten paus och ta mig något att äta.

14 kommentarer:

  1. Jag är glad jag kan låna de flesta böcker... jag har bara köpt 3 böcker på hela denna utbildningen :)

    SvaraRadera
  2. Snygg tröja! Gillar Kan Dees konst :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Kollad bara runt lite, fin blogg :)

    SvaraRadera
  4. jag är ensam här ifårn och läsa i malmö och högskolan här har de flesta böckerna så det är perfekt.

    Är i stort sätt klar med arbetet. gör slutet i morgon-

    SvaraRadera
  5. sv: tack så mycket! :)
    allt bra idag?

    SvaraRadera
  6. sv: okej, jo här är det bra!

    SvaraRadera
  7. nice top, my dear!
    i love the print

    SvaraRadera
  8. hoppas pluggandet går bra :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. händer ikväll då? Hoppas du får en fin kväll. kram

    SvaraRadera
  10. låter som en bra ide med käk. Lycka till med den nya kursen=) kram

    SvaraRadera
  11. Tycker den där tröjan är skitsnygg!
    Funderar på att köpa en likadan :)

    SvaraRadera
  12. ja, fotbollen var kul! vinst med 5-1 och så lite kramar med träningarna

    SvaraRadera
  13. Att ha i något mindre grahamsmjöl än hälften vetemjöl är bara bra ju :-)

    Vad många tävlingar du har, kul!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails