torsdag 11 mars 2010

Hemma igen


Dagens outfit: Jeans Filippa K, linne American Apparel, t-shirt Style by stars och kavaj från H&M

Nu har jag kommit hem från tingsrätten och det gick bra, målet var kort så tjejen kunde få se hur en rättegång går tíll från början till slut. Sen var det kanske inte ett så spännande mål för utgången var ganska given....

Har iallafall hämtat mina paket på vägen hem och när jag kom hem låg det ännu en avi på hallmattan, måste vara mina skor. De ska jag absolut hämta imorgon!=) Har ätit lite lunch och nu ska jag ta och plugga lite.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla om en namntag med kedja här.

Tävla om en bok med tips om hur du får vacker hud här.

13 kommentarer:

  1. fint :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. sv: tack :) hoppas du får en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Jaha okej, vad roligt med barn i alla fall:)!

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig det haha.. Det kan vara jobbigt när man precis ska föda, det brukar ta sån tid för vissa!

    SvaraRadera
  5. hihi vad bra ibland är minnet bra men kort;)
    Ja det börjar bli helt sjukt detta med botoz o alla förstoringar av det ena eller det andra=(

    SvaraRadera
  6. Vad var det för typ av rättegång? Snygg kavaj förresten!

    SvaraRadera
  7. sv: tack! :)

    Vad har du för planer inför helgen då?

    SvaraRadera
  8. Har du trassel hår som mig så kan det vara bra att inköpa den, haha ;D

    SvaraRadera
  9. SV: ja jag hoppas att det går bättre själv!! vill inte betala 120 kr i veckan för att gå upp vikt..

    SvaraRadera
  10. Hej! Vad tycker du om vårens mode med skyhöga klackar? Är det något för dig eller håller du dig kanske till de lite lägre klackarna? Lämna gärna din åsikt hos mig. (Kommentera under inlägget skyhöga klackar i vår)

    Tack på förhand
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails