onsdag 31 mars 2010

Från Protto.se



Här kan ni se vad som gömde sig i paketet från Protto.se. Leveransen var verkligen supersnabb- det gillar vi!=) Har aldrig testat Osis Dust-it förut men hört mycket bra om den så det ska bli riktigt spännande att prova den. Ska bli kul att prova de andra produkterna också och självklart får ni en recension av alla produkter när jag hunnit testa dem ett tag. Jag kommer att få Sveriges mest välvårdade hår!;-) Nu är det bara en schysst plattång som saknas.

Kan verkligen rekommendera er att beställa era hårvårdsprodukter från Protto.se. Bra märkesprodukter till billiga priser och supersnabb leverans. Mycket bättre än så blir det inte.=)

16 kommentarer:

  1. Ja verkligen, bäst att lägga undan de under vinterhalvåret om man inte vill bryta nacken :p

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller testat Dust it, men är nyfiken, så berätta gärna vad du tycker om den sen :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är mysigt med bebisar :)

    SvaraRadera
  4. tack babe, allt bra e dig ?

    SvaraRadera
  5. sv: Oh, var ska du åka någonstans?

    SvaraRadera
  6. ooh nice! jag köpte mig en grym plattång i januari, från GA.MA :)

    sv: det låter trevligt det!

    SvaraRadera
  7. härligt med nya hårvårdsprodukter :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. SV: nej jag har så himla ont i mitt knä :( är rätt för att jag har fått en fraktur eller liknande på knäskålen för jag kan knappt böja knäet heller :(

    SvaraRadera
  9. sv; ja, verkligen! lite extra jobbigt blir det dock eftersom man förväntas hänga med och diskutera ;D

    SvaraRadera
  10. sv: jo tack, lite blev gjort! :)

    SvaraRadera
  11. sv; tack=)
    ja, att bilda en uppfattning om någon via en blogg är nog svårt, eftersom man, precis som du säger, bara delar med sig av en liten del av sig själv. Samtidigt som man kan ge sken av att vara helt annorlunda mot hur man är i verkliga livet. men jag gillade hur du uppfattar mig ;)

    SvaraRadera
  12. sv: Oh vad det låter mysigt! Jag ska också till norrland, fast inte förrän nästa söndag. Ska till Kläppen och åka skidor :)

    SvaraRadera
  13. Blir kul att läsa dina recensioner sedan =)

    SvaraRadera
  14. Den där tuben är skitbra!:)

    Svar: Jasså ja men clips är ju jättebra då sover man inte med det och det sliter inte lika mycket och dom dagar man bara går hemma så använder man det inte alls;P

    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails