söndag 14 mars 2010

Bästa "borsten"



Vet att jag skrivit om Tangle Teezer tidigare men den är så bra att det förtjänar att nämnas igen. Ta farväl av tovigt och trassligt hår. Tangle Teezer reder lätt ut det tovigaste hår utan att luggas och sliter inte på håret. Är håret tovigt tar du bara i lite hårdare. Tangle Teezer fungerar dessutom fantastiskt när du vill reda ut extensions eller olika typer av löshår och kan användas både i torrt och i vått hår.

Kan erkänna att jag var vääääldigt tveksam till denna innan jag provat den själv och nu kan jag inte leva utan den. Har du inte redan skaffat dig en Tangle Teezer så gör det, det kommer att vara dina bäst spenderade pengar någonsin!

Hos Holland Hairs webshop hittar du nu denna för endast 139 kr och det är den helt klart värd! Finns i färgerna rosa, svart, pearl blue och oyster green. Själv har jag en rosa.=)

20 kommentarer:

  1. Jo då det är ju kul på så vis.. men salems ögon är så goa o söta, att dem övervinner annas unga ålder. :D

    SvaraRadera
  2. det låter fiffigt det där!

    sv: haha jag vet inte riktigt. vi var medlemmar där på grund av vänner och började prata..

    SvaraRadera
  3. En sådan där vill jag testa =)

    SvaraRadera
  4. ja clean parfymerna är underbara tycker jag. dem känns så naturliga på något sätt och inte som nån klistrig parfym liksom. :)

    SvaraRadera
  5. sv: hihi okej soft:D
    Jag går ju frisörlonjen men vi har aldrig fått prova en sån iaf:O

    ska fan köpa en:D tack så jättemkt för tipset:D

    SvaraRadera
  6. ja visst, dem där kontrollrutorna är bara irriterande och jobbigt. o när dem inte ens funkar liksom!? får högt blodtryck av bara tanken, haha

    SvaraRadera
  7. Så sant!
    Vad tyckte du om mello igår?

    SvaraRadera
  8. Bra tips :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. det vore nått för mitt troll hår haha

    SvaraRadera
  10. these look so good! but expensive!

    SvaraRadera
  11. sv: ja det är alltid skoj :D

    SvaraRadera
  12. jadå, min lördag var kanon, och idag blir med bra. kent ikväll :)

    SvaraRadera
  13. ja men visst gör de :)

    SvaraRadera
  14. Sv; Jo, inte det trevligaste kanske, men idag mår jag bättre =)

    Okej =) Har inte heller något planerat, men nu är ju helgen slut så =p
    Kram

    SvaraRadera
  15. sv: Tack jo jag hade en bra lördag :) Själv då?

    SvaraRadera
  16. sv:jo och de är de också! ;)
    2 timmars bilfärd härifrån:D

    SvaraRadera
  17. bra tips! Annars då söt? bra?
    kramiz

    SvaraRadera
  18. Kom du ihåg att titta igår? ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails