torsdag 18 mars 2010

Snart middag och lugn kväll

Dagens outfit: T-shirt Junk food, linne (under) American Apparel, jeans Only och armband Top shop

Har inte gått jättebra att plugga idag, har varit trött och haft ont i huvudet. Hoppas att det går bättre imorgon. Nu ska jag iallafall snart ta och äta middag (lasange) och sedan blir det nog en lugn kväll med film/TV-serier.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla om en namntag med kedja här.

Tävla om Sofi Fahrmans debutroman Elsas mode här.

Tävla om 300 kr hos Hippahem här.

9 kommentarer:

  1. åh, det går säkert bättre imorgon ska du se :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack :)

    Okej, samma här typ. Men jag tycker inte att Anna Bergendahl skulle vunnit, det fanns bättre låtar trots att ingen var jättebra.

    SvaraRadera
  3. oj då söt inte bra. Hoppas att du får en bättre dag imorgon.
    sv. jo tack blir till att plugga massor buhu plus att vara barnvakt. inte en lugn stund.

    SvaraRadera
  4. sv: hihi ja, visst var det :D

    SvaraRadera
  5. Inte kul med huvudvärk. Hoppas att du känner dig bättre imorgon!

    SvaraRadera
  6. hoppas du mår bättre =)

    SvaraRadera
  7. söt top, såna gillas :)

    ljuspartyt var hos mig :) fick massor med gratis, sånt gillas :)

    Ja, riktigt svårt, förstår inte varför det behöver vara så besvärligt, funderar på att maila dem och ta bort det...

    SvaraRadera
  8. stackare, jag får önska dig en bättre morgondag!

    jag har också en stor låda med smink, o har tänkt att bara ha det absolut nödvändigaste i sminkväskan, att ha i väskan när jag är iväg. Men jag kan aldrig bestämma mig för vad som är viktigast så därför har jag onödigt mkt med mig.. haha! kram o krya på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails