måndag 20 juli 2009

You made my day!

När jag loggade in på bloggen idag och läste igenom alla fina kommentarer som ni läsare hade skrivit så blev jag så glad när jag läste denna från showgirl angående inlägget "Give hope" som jag skrev igår.

"Vilken superfin grej av dig att tipsa om den sidan! Fick sån härlig inspiration så jag donerade 300kr som en gåva från min pappa som fyller år idag. Det blir helt enkelt hans födeledags present, perfekt till föräldrar som har allt de kan önska sig, köpa vad de vill men som kanske glömmer bort att donera då och då... Mvh/ Inez"

Du gjorde verkligen min dag sweetie! Blev riktigt glad när jag läste din kommentar. Härligt att kunna inspirera någon till en sådan fin handling.=)

8 kommentarer:

  1. Idag skall jag iväg till ladskrona på fotboll! =) sne imorgon åker jag nog hem till mina föräldrar igen och stannar veckan ut =) själv då?

    SvaraRadera
  2. en vecka bara:), ska du resa iår?

    SvaraRadera
  3. åh vad synd, under semestern också! hoppas han kryar på sig då:)

    SvaraRadera
  4. Lite "kul" att nån börjar skriva skit om oss innan vi ens har öppnat? Men som du säger, all reklam är bra reklam :P
    Sen vet vi ju inte hur många som har sett de där innan vi såg det.

    Nu när det verkar som att min dator låter mig få skriva klart de här ska ja passa på att säga att iböand funkar det inte att kommentera på din blogg. Det kommer upp en ruta som säger att sidan är knas och de går bara trycka på OK å sen går det vidare till "sidan kan inte visas" råknas.
    Så svarar vi inte så vet du varför! :P

    SvaraRadera
  5. just ja.. haha man måste trycka på "skicka kommentar" två gånger också. :P
    Kommer upp en röd text efter första gågnen där det står att de inte gick att skicka

    SvaraRadera
  6. Förhoppningsvis inte! :)

    Okej va tokigt :(
    Ja men du vet varför vi inte svarar om de skulle bli så ^^

    SvaraRadera
  7. vilke fin blomma =)
    ska shoppa och ta de lungt i sthlm =)

    haft en bra kväll?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails