onsdag 15 juli 2009

Mysdag

Ikväll så ska min man ut med några arbetskamrater så här innan semester så jag har planerat att köpa mig en pizza/kebabtallrik, ta en cider eller ett glas vin, kika på tjejfilm/TV-serier som min man inte gillar och ta ett fotbad och bara mysa.=)

Om jag orkar tänkte jag också städat klart garderoberna... men nu så ska jag gå ut och sätta mig i solen och läsa lite tills jag kan gå och hämta mitt paket från NELLY.COM som går att hämta efter klockan 16 idag.

Ha en riktigt bra dag allihopa!=)

8 kommentarer:

  1. ja men precis, ibland försvinner det ur ens huvud direkt!

    jodå, med dig då :)?

    SvaraRadera
  2. hehe okej jag e oxå en natt människa =)

    just nuh sitter jag åh svarar på kommentarer medans jag hör hur renget öser ner utanför, rätt mysigt men samtidigt väldigt tråkigt me regn :S själv då ?

    jag hoppas verkligen vänliga söta du har lust att hjälpa mej me de som står i mitt senaste inlägg ! =)

    SvaraRadera
  3. sv: det lät riktigt gott :) var hittar man den sorten?

    SvaraRadera
  4. Sv: ja, visst är den. :) Undrar bara om den är bra och så..

    SvaraRadera
  5. ja, usch.. inte alls kul :(

    SvaraRadera
  6. Ja men visst var den, supersöt va? Jag funderar på en beställning (a)
    /Shopalicious

    SvaraRadera
  7. Den är från face stockholm, "jasmine". Viste inte ens att där skulle bli plumpeffekt med det blev det! haha kan vara färgen som gör det med! :)

    SvaraRadera
  8. Åh vad härligt det lät :D mysmys! Jag ska försöka att ha en myskväll jag med, ska måla naglarna och se på film. Mat blir vv-rätt men också gott ;P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails