torsdag 2 juli 2009

Gå bort present

Gå bort-present från Kahl's inehållandes kaffe, fyra små marmeladburkar och en påse med chokladbiscotti.

Idag har jag varit till universitetet och hämtat min tenta, läst lite i Om jag kunde drömma, handlat en gå bort-present till på lördag och hämtat ut ett paket från NELLY.COM.

När jag köpte gå bort-presenten så var det en kvinna i affären som frågade om jag jobbat på Konsum tidigare, vilket jag har. Hon var tydligen stamkund där så hon kände igen mig och visste när jag hade slutat. Kände faktiskt inte igen henne, trodde jag hade riktigt bra koll på stammisarna men tydligen inte.=) Vi stod i alla fall och småpratade lite medans mannen i kassan slog in mina inköp i cellofanpapper. Man springer på folk som känner en lite här och var tycker jag.

Nu tänkte jag sätta mig och läsa lite till på balkogen tills min man kommer hem från jobbet.

Hoppas ni haft en riktigt fin dag i solen allihopa!

9 kommentarer:

  1. Vad mysigt det lät :) jag är också sugen på att strosa runt på stan o se om man kan hitta något kul att köpa.. är helt slut efter jobb och värme!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen ..
    Om jag kunde drömma är bara bäst =)

    SvaraRadera
  3. Sv: nu när jag är ledig ska jag pressa i solen, utgång och umgås med killen :)

    Har du några planer inför helgen?

    SvaraRadera
  4. Svar: haha ja det är nog lika bra faktiskt ;) Jag tyckte inte alls att det var någon hit :(

    SvaraRadera
  5. Jag gillar kahls.
    Tyvärr har deras butik här i övik nyss stängt igen och flyttat till umeå :(

    SvaraRadera
  6. Första gången jag kikar in här. Tack för att du läser min blogg med.


    Imorgon ska vi till Göteborg, till Liseberg och så ska vi hälsa på mina föräldrar. Kanske blir ett besök hos svala IKEA med. Behöver två klädställ där till min Walk in Closet.

    ROXTAH

    SvaraRadera
  7. Det där är nackdelen (?) med att jobba i butik, det finns så många som känner igen en :)

    SvaraRadera
  8. Sv: visst är dom? :) 149 kronor på Gina :D

    SvaraRadera
  9. Svar: Åh avundsjuk ska du inte vara. Det är lätt att fixa en själv hemma!

    ROXTAH

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails