lördag 25 juli 2009

Tangle Teezer


Hittade de här hos Eleven.se och blev lite nyfiken på dem. Tydligen så är det en utredningsborste som reder ut håret utan att skada fjällskicktet och som kan användas både i torrt och i vått hår. Man ska inte heller behöva vara försiktigt och det ska vara smärtfritt att använda den.

Jag har hår som tovar sig väldigt lätt och är svårt att reda ut så det här låter som något jag skulle behöva men är det någon som testat och vet om dessa verkligen fungerar? 159 kr kostar dem och finns i fyra olika färger.

5 kommentarer:

  1. det där såg spännade ut du får säga till om du testar den.

    Tack för kommentaren! det ordnar sig nog

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh tack :D jag hoppas bara att vädret blir bra

    SvaraRadera
  3. Alltså funkar dom så är det ju helt underbart! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka annorlunda borstar...

    sv: tack :) Det blev att jag använde den.

    Ja Gotland är jättefint :) Ja jag var där förra sommaren också tillsammans med tjejerna.

    Ja, men det finns ju andra sätt att ta sig runt, men helst skulle jag vilja våga allt :P
    Ja det är alltid sånt man åker dit på! Jag har Åkt "fast" i varje säkerhetskontroll jag gått i, antingen pga bh eller skärp...

    SvaraRadera
  5. sv: det är hur gott som helst :D

    en sån borste borde min lillsyrra ha om den funkar.. hon är jävligt håröm ^^

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails