lördag 4 juli 2009

Hemma

Har precis kommit hem från Västerås nu, har varit där och hälsat på en släkting till min man. Blev en tre rätters lunch, inte riktigt vad jag normalt brukar äta till lunch kanske men det var trevligt. Vi fick sex stycken 60-tals Höganäs koppar med fat och en tekanna som hon hade tänkt ge till Myrorna om vi inte ville ha dem men då vi inte har så många matchande koppar och de där var riktigt fina så tog vi dem. Lägger upp bild sedan.

När vi skulle åka hem höll vi på att missa tåget då ingen taxi ville köra oss efter som det var Västerås Powermeet och det var avstängt på en massa ställen. Hann i alla fall till slut fram till tåget med 5 minuters marginal.

På tågperrongen satt en tjej och kissade med rumpan i vädret. Mitt på perrongen! Not nice!;-)

Måste ta itu med en massa disk nu men ska försöka svara på era kommentarer senare. Fortsätta gärna kommentera för jag lovar att svara, är lite mycket just nu bara.

Hoppas ni haft en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Min helg har varit alldeles underbar tack,,iscch för den där tjejen..som satt på perrongen var hon full??

    SvaraRadera
  2. OK, tack för tipset! Får kolla lite YouTube klipp :)

    Gjort idag då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails