lördag 11 juli 2009

Man får göra det bästa av situationen...

och det var precis vad jag gjorde när min man lyckats med konststycket att låsa in mig i lägenheten. Satte mig på balkongen och myste i solen med en cider, en tidning och en bok. Riktigt trevligt faktiskt.

När min man kom hem, efter att ha gnällt lite om after work och att jag borde kunna låsa upp dörren om jag bara ansträngde mig lite, så visade det sig att våra nycklar inte är likadana. Går alldelens utmärkt att låsa upp dörren inifrån med nycklen han hade men inte med min. Nu har vi bytt nycklar så det inte ska hända igen.

8 kommentarer:

  1. Nej, men blogg har hållit sig till samma utseende, vitt jag vet! Hoppas at dte löser sig för dig! :)

    Jag mår bra, trött bara :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Stackare! Läskigt att bli inlåst i sitt eget hem.

    xxx

    SvaraRadera
  3. Sv: jag åker till Egypten den 13 oktober :D

    SvaraRadera
  4. Nu är finalisterna uppe, se om du blev en av dem :D

    SvaraRadera
  5. Haha älskar den där boken :D

    *SV:* Taaack!

    SvaraRadera
  6. vad mysigt det såg ut :D

    SvaraRadera
  7. inte helt fel att vara innelåst om man kan dricka cider och läsa tidningar ;):D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails