lördag 18 juli 2009

Softar outfits x2

Första bilden(fredag): T-shirt Junk Food, shorts Rut mfl, skor Vagabond, armband MissBijoux
Andra bilden (torsdag): Klänning Bluelita och skor Ecco

Igår jobbade jag och min man lite på att skappa en egen bloggserver åt mig så vi pysslade på lite med databasen och html-koden. Fortsatte lite med det på förmiddagen idag.

På eftermiddagen gick vi till Vällingby och köpte en fläkt och en tång för att sätta fast kontakter på nätverkskablar. På vägen hem så passade vi på att köpa med oss thai-wok från Mr Wok vid Ängbyplans tunnelbanestation.

6 kommentarer:

  1. Ja, det är surt, men satt vid mina föräldras dator och den är lätt knäpp.... *ler*

    ja, jag får det, han akn behöva masage imorgon, han är och se ulf lundell idag, i en brassestol dock, men ändå..känner jag killar rätt så lär han inte vara still :)

    Haha ja visst är dom söta...älskar sådan strumpor, även om det kanske inte är tredigt så =)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning!

    Sv. Ja, läs böckerna av Stieg Larsson. De är toppen!

    SvaraRadera
  3. Fina sköna kläder ser det ut som :)

    Gott med wok!

    sv: Ja jag förstår det, de är jättefina :)

    Ja jättesöta, ja minisaker är verkligen sött :)

    Okey, ja det har verkligen blivit bra där, i början tänkte jag inte så mycket på det men de två senaste gångerna jag har varit där har jag hittat mycket fint.

    Oj skrev jag grekland? Jag ska till Gotland, straxt utanför Visby ska vi va. Jag blir borta måndag - fredag bara.

    Okey vad tråkigt :( Just nu har jag och min kille varsin bil vilket är lite onödigt... men det blev så eftersom jag ärvde min söta bil.

    Okey, jag har bara flygit en gång så jag vet inte hur det har förändrats med säkerhetskontrollerna. Men det är ju bra att de är noggranna... även om man blir galen när man står i köerna.
    Ja det är ganska jobbigt att vara flygrädd. Jag hatar att vara högt upp.

    SvaraRadera
  4. Filmen var verkligen jättebra :)
    en av de bästa svenska filmer jag har sett och jag inte sett många svenska!

    SvaraRadera
  5. aha okej =)

    bra att du hade en bra fredag kväll =) min va oxå kanon =) hur har din lördag kväll vart då ?

    SvaraRadera
  6. Fin klänning!

    Jag har faktiskt inget speciellt planerat under semestern, ganska skönt :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails