tisdag 21 juli 2009

A little glamour for when Aunt Flo comes to visit




Hittade sidan Girlstuff och tycker att det är en riktigt bra affärsidé. Mens är ju lite av ett nödvändigt ont men man känner sig inte speciellt glamorös den tiden i månaden och de trista förpackningarna som mensskydden kommer i gör ju knappast det hela roligare.

Själv skulle jag mycket hellre springa runt med de här härligt rosa askarna och/eller påsarna. Dessutom gillar jag verkligen idéen att man kan skaffa en månadsprenumeration på tamponger så man slipper komma ihåg att gå och köpa mensskydd (jag brukar nämligen glömma det..).

Man kan även köpa de söta kondompacken, Pack of love, på sidan.

4 kommentarer:

  1. Vilken rolig ide med den där shoppen =)

    Sv. Jao, jag har några skor, hehe!

    SvaraRadera
  2. önskar dig en fortsatt trevlig tisdag! ;-D

    SvaraRadera
  3. Grym idé, den där sidan ska jag in o kika på :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails