måndag 20 juli 2009

Snart dags att sova

Nu börjar det väl snart bli dags att sova. Ikväll var vi på middag hos svägerskan och hjälpte dem att avinstallera IE8 så de kan skriva ut från internet igen och slipper att explorer hänger datorn så ofta. Vi hjälpte dem även att sortera kanalerna på DVD:n.

Sen har jag ägnat kvällen åt att läsa ut När jag hör din röst (49 kr hos Adlibris)
och hunnit börja på Män som hatar kvinnor (49 kr hos Adlibris ).


Glöm inte bort att min tävling i samarbete med Cocoo.se avslutas på tisdag så passa på att tävla om ni inte redan gjort det.;-)

Sweet dreams!

7 kommentarer:

  1. hmm, är den mascaran bra:)?

    åh, jag tyckte mycket om den filmen! :D Den var jättebra!

    SvaraRadera
  2. Svar: den var intressant :)

    SvaraRadera
  3. Ah, jag kanske får kolla upp den sen då!

    Jaa, det var bra ;D

    SvaraRadera
  4. ja, det är perfekt. underlättar vekrligen tvättandet :)

    jodå, gårdagen var trevlig, men ja, killar är en sort för sig själv *s* låter som ni med hade det kul!

    SvaraRadera
  5. Ja exakt:D

    Jag ska till kos:)!

    SvaraRadera
  6. SVAR: Hahah tackar! :) Tänkte testa om det är någon som kan tipsa om något roligt ställe :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails