tisdag 21 juli 2009

Sunday dinner

Knappar i håret
Tröja från Gina tricot, linne under från Filippa K, jeans från Acne, Väska Friis & co och skor Billi Bi.

På söndagens middag hos svägerskan såg jag ut så här. Enkelt och bekvämt. Maten var riktigt god och vi lyckades fixa alla problem med datorn (IE8 was the root of all evil -what a suprise? ;-) ). Riktigt skönt att få det avklarat.

Idag har det inte hänt mycket alls här, min man ligger i feber stackarn så jag har bara varit hemma och slappat.

10 kommentarer:

  1. Sv: Ja det var lite roligt :D att bli veckans blogg bara sådär från ingenstans haha :D

    SvaraRadera
  2. GUMMAN! Förlåt för att jag inte hunnit skicka dina brillor. Ska göra det imorgon, har ju var ute och rest de senasta veckrno. Eller bor du i Sthlm, kanske kan mötas i centralen så får du de snabbare? :/ puss.

    SvaraRadera
  3. sv; jag har länkat den! :)

    SvaraRadera
  4. Godmorgon hoppas du får en toppen dag! =)

    SvaraRadera
  5. Great outfit! It's casual but chic and I love the buttons in your hair! Hope your husband feels better soon!

    SvaraRadera
  6. tråkigt att han har feber... :( hoppas han blri frisk snart..vart har ni tänkt resa?

    SvaraRadera
  7. Ja, jag använder också ikeas förvaringsburkar. Även till makeup. Det är bra, men halsbanden är ett problem. Ska hitta på ngt bra..hihi. Tack för ditt svar. Ha en fin dag:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails