lördag 25 juli 2009

Middag

Ska laga middag nu, sjömansbiff. Ska bli smarrigt.=)

9 kommentarer:

  1. Sjukt snygga!
    Ja barbord är fan underskattat! Det är cleeeant ;)

    SvaraRadera
  2. smaskigt kan du inte komma hit med lite mat =)
    orkar inte laga mat =(

    SvaraRadera
  3. Vad är sjömansbiff? :$ haha..

    Svar: Ja det är supersnyggt, köp tidningen så får du också ett ;)

    SvaraRadera
  4. sv; det är ju så gott så ja det förstår jag :D

    SvaraRadera
  5. nej och det är lite störigt då jag endast kan använda H&Ms puder :(

    Kramar

    SvaraRadera
  6. okej, vart ska du resa?? nu blev jag nyfiken o vet att du förmodligen har skrivit det i din blogg, men jag ha rinte alls hunnit läsa bloggar på ett tag! =/ (frustrerande)

    åh va smarrigt med sjömansbiff, det vill jag med kunna göra.. är världelös på mat som man gör själv, haha. kram

    SvaraRadera
  7. sv; det var fint ckså :)
    /mirandagehlin.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Visst är väskan snygg!

    Vad tycker just du om päls? In och kommentera och sprid det vidare! <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails