måndag 6 juli 2009

Ni har väl inte missat?



Att ni just nu får lite rabatt hos Bracy.se?

9 kommentarer:

  1. oja, den var riktigt bra. :) hur är det med dig?

    kram!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, det är riktigt skräpigt, vi bor precis vid den gata där alla bilar som inte får vara med på den riktiga cruisingen åker. Dvs alla fyllkallar med rostiga volvo. :-) Men allt har sin charm.

    SvaraRadera
  3. svar: Ja, det tyckte jag också! :) 29 kronor var inte ett dåligt pris heller.

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja nu mår jag mycket bättre :)

    du får ha en bra måndag idag:)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! :D

    Dom verkar intressanta! Speciellt den längst ned. Ska börja läsa "1984" av George Orwell idag, har du läst den?

    SvaraRadera
  6. ja det hade verkligen varit kul att läsa den. du har inte sett filmen än med andra ord?
    hihi okej. :P det var sjukt snyggt i alla fall!

    oj tack! :D jo min helg har bara varit trevlig .. eller jag hade ju ett besök till vårdcentralen det var inte speciellt kul och så har jag varit hemma hos mamma och pappa på middag och jobbat. haha du då? =)

    SvaraRadera
  7. sv: NYX ögonpennor? Jag har funderat över dem, är sugen på att testa, är de något att ha?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails