söndag 19 juli 2009

Give hope

Ibland är det faktiskt utsidan som räknas. I alla fall så räknas även utsidan när du använder dessa Give Hope-boxar från Barncancerfonden. Genom att köpa en av dessa boxar eller kuvertet är du nämligen med och stödjer kampen mot cancer hos barn.

Boxarna finns i tre storlekar och ett kuvert och finns att beställa här. Minst 40 kr/box går till Barncancerfonden. Varför inte använda en av dessa nästa gång du ger bort en present så gör du inte bara den som får presenten glad utan hjälper även barn med cancer och deras anhöriga? Låter inte det bra?=)

8 kommentarer:

  1. javisst, man får inte ihop 2 par höger eller två vänster..utan rätt direkt...perfekt :)

    oh nu sitter jag här och är nervös som tusan... *s* skall vara där vid 19.... tiden segar fram sig... jag är istort sätt färdig för kvällen.... men att jag är nervös, måste vara ett gott tecken =)

    vad skall du göra ikväll?

    SvaraRadera
  2. Det där lät jättebra!

    Jag vet inte om jag redan svarat men, jag jobbar i en sportbutik :)

    SvaraRadera
  3. SV: jag brukar inte heller gilla svenska filmer.
    Men den gillade jag faktiskt :)

    SvaraRadera
  4. SV: dagen har varit bra:)
    tränade tidigare idag!

    Hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  5. Åh sånna måste ja nästan köpa!
    Hoppas allt är bra med dej. Och hoppas du haft en toppen helg! kram

    SvaraRadera
  6. Vilken superfin grej av dig att tipsa om den sidan! Fick sån härlig inspiration så jag donerade 300kr som en gåva från min pappa som fyller år idag. Det blir helt enkelt hans födeledags present, perfekt till föräldrar som har allt de kan önska sig, köpa vad de vill men som kanske glömmer bort att donera då och då... Mvh/ Inez

    SvaraRadera
  7. ja, det vcar jättekul :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails