måndag 13 juli 2009

Blev en stressig förmiddag

Imorse (eller ja vid 10:30 kanske?) så ringde fotografen och sa att han hade hittat en bild som var bra och undrade om han skulle köra på den eller om jag ville se den. För min del hade han gärna kunnat välja bild utan att jag sett den för han är verkligen superduktig så jag vet att han väljer rätt men eftersom min svägerskas man också skulle vara med och välja så var jag tvungen att säga att vi ville se dem innan.

Sagt och gjort. Jag nämner att svägerskans man vill vara med och välja och han frågar var han befinner sig då. Säger som det är att de bor inne i stan, där det vissade sig att även fotografen befann sig. Fotografen skulle gå till svägerskans lägenhet och så skulle vi ses där. Panik! Var bara att kasta sig i dusch och sedan slänga på kläderna och springa. Hann inte få i mig någon frukost.

Slutade med att vi tog den bild fotografen valt, no suprice där. Sedan tog jag en kopp kaffe med svägerskans man och snackade ett tag och sedan tog jag tunnelbanan hem. Passade på att plocka upp ett paket från Campadre och en burgare på vägen.

4 kommentarer:

  1. Det blir inte mer spänannde att jag inte skall betala av på mitt lån nu när jag studerar, så roligt är det hehe.... *ler*

    mina förädlrar bor bar 6mil från mig så inte så värst långt bort...men en liten bit iaf =) inte så man ses varje vecka =)

    kul bilden blev bra

    SvaraRadera
  2. Nej man gör ju hellts inte det hehe... även om familen är mysig och träffa så... :) och jag som skall pendla till malmö i höst hehe...det är 10mil enkel väg, men det är med tåg så det går snabbt och smidigt =)

    nej det är verkliegn svårt och få en bild där alla är bra

    SvaraRadera
  3. Jag var bara på besök!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails