onsdag 8 juli 2009

Armband från Bracy

Bild från Bracy.se

Fick hem det här söta armbandet från Bracy.se idag. Får se om jag inviger det redan idag till fotograferingen. Vi ska fotograferas för ett foto åt svärmor som fyller 60 år. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Fotografen har förbjudit svart och vit, för det blir inte bra med ljuset och han kräver även att våra kläder matchar varandra så att vi har ett tema. T.e.x. att alla klär sig i pastellfärger. Är vi osäkra ska vi ta med ombyte.

Jag har ingen aning om vad de andra ska ha så jag vet inte vad jag ska ta på mig? Dessutom så har jag mest svarta, vita eller extremt färgglada kläder. Alternativt lite mer uppklädda kläder och det vill inte familjen att vi ska ha. Gah, paniken börjar komma över mig.

Nej, ska väl ta och stryka min mans skjorta i alla fall och sen försöka lista ut vad jag ska ha på mig...

11 kommentarer:

  1. Snyggt armband..hoppas fotograferingen går bra! jag jobbar som förskollärare )

    SvaraRadera
  2. Ahh jag tycker det är rätt kul jag =) jag har jobbat som den i 3,5år nu lite mer till och med =) har du långt kvar på dina studier :)

    SvaraRadera
  3. Sv: har hittat en del där bla ett par skor :D

    SvaraRadera
  4. aa de där e jobbigt.. samma här, vet inte vad jag ska ha på mg.. men efter att dushat o fixat mig så kommer man alltid på :p
    joda här e de bara bra :D

    SvaraRadera
  5. ja men de kommer gå bra ;)

    SvaraRadera
  6. ska till en kompis som fixar håret på mig o sen på Danjahs födelsedagsfest hehe :D

    SvaraRadera
  7. ja vi får hoppas.. kommre lägga in bilder sen :D

    SvaraRadera
  8. Åh dit vill jag också åka, vad roligt! Hur länge var ni där & vad gjorde ni? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails