måndag 13 juli 2009

Happy!



Nu har jag varit och hämtat DHL-paketet som kom innan helgen och som jag inte visste vad det innehöll. Var Happy socksen som jag beställt från Campadre för ett tag sedan, tre par åt min man och nio par åt mig. Är de inte söta?

Köpte sex par sådan här strumpor åt min man i julklapp och nu vill alla i släkten ha dem så jag har fått tala om för alla var man kan köpa dem, men jag förstår dem. Tycker verkligen att namnet Happy socks är riktigt talande för man blir verkligen glad av dem.=)

12 kommentarer:

  1. Tack för att du röstat =) Håll utkik och se om din favorit vinner, vinnaren presenteras till söndan ;)

    SvaraRadera
  2. söta strumpor :)

    sv: jo jättekul ! tävlade mot ungefär 26 stycken och kom tvåa, nöjd :) han är ju bara 6 år och har precis kvalat in så han är kanon !

    okej :) hade velat se utställningen !

    SvaraRadera
  3. SV: jaa vi tävlar ganska ofta :) men fick honom i februari och har börjat utbilda honom korrekt nu :)

    SvaraRadera
  4. sv: Vad har du gjort idag då? :)

    SvaraRadera
  5. sv: ne det ahr jag inte :) och det går redan bra, hihi !

    SvaraRadera
  6. härliga färger.... :) jag bryka köpa mina strunmpor på marknaden i byn...alltid sådan fräcka med roliga saker på haha =)

    nej förseningar med tåg är drygt..men dessa brukar faktikst gå i tid.... och sitter man redna på tåget brukar ma inte bry såmkt om det är sent... värre och behöva vänta.... ==)

    SvaraRadera
  7. hehe ja vi ska se hennes konsert :) ska alldeles strax traska bort till GLoben :) Vi åker hem imorgon kväll så hela dagen imorgon blir att spendera i stockholm :)

    SvaraRadera
  8. Svar: Ja, uppenbarligen, haha. Roligt har jag haft åt det i alla fall!

    SvaraRadera
  9. sv: tack :)

    Härliga sockor :)

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara strumpor...trötta sega engelsson piggnade till av blotta åsynen..vad du kommer o pigga upp din omgivning när du tassar runt i dem..kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails