måndag 6 juli 2009

Strul med bloggen

Har fått mail om att folk har fått upp fel meddelanden då de försökt komma in på min blogg där det står att sidan inte går att visa, har även varit folk som fått detta meddelande då de har försökt att kommentera och andra har blivit "utkastade" då de försökt kommentera. Vore jättesnällt om alla som uppmärksammat dessa eller andra fel (och som kommer in på bloggen så de kan läsa detta) kunde kontakta mig här eller via mailen som står till höger under "om mig" så jag kan försöka få detta ordnat.

Om någon har haft samma problem och vet hur man fixar det så får ni gärna tala om det.=)

17 kommentarer:

  1. Jag har inga problems med din sida.
    Ibland kan det hjälpa att uppdatera webbläsaren om man råkar ha en som är för gammal.
    Det hände mig för inte så länge sedan. Men sen jag uppdaterade så funkade bloggarna fint igen.

    SvaraRadera
  2. Hej Hej!! :)

    Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :)Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:
    http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351
    och rösta på oss... Det vore så himla snällt :)Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

    Kram// Mia & Mirna

    SvaraRadera
  3. hmmde blir en hel del blogg jobb o sånt bara.. själv da??

    SvaraRadera
  4. aaa de e en hel del.. men fan jag känner att jag behöver städa, men idag e de som en söndag för mig... bara latar mig hehhe

    SvaraRadera
  5. sv; ja visst är den? :)

    ja, jag kan bara gå in på din blogg ibland, annars kommer det upp sånt meddelande :o

    SvaraRadera
  6. aaa faktisö. jag har ju jobbat o vart ute o sen jobbat hela helgen så de blev inte mycket vilande heheh

    SvaraRadera
  7. de e nog därför det heter söndag, men de blev så mycket annat igår så de blev inget tid för vila hahah

    SvaraRadera
  8. tack ska du ha =)

    det va bra hiss åh diss saker du skrev =)
    vad gör du nu då ?

    SvaraRadera
  9. Skulle vara spännande att se den. ;)
    varsågod! =)
    nej verkligen inte.. hatar att gå till såna ställen.. vart bor du egentligen?
    jag och killen ska flytta till gävleområdet nästa vecka så då kanske det blir så att man åker in till västerås någon gång också. =) ska bli riktigt kul!

    man jobbar från 12.30-21.00.. det är drygt.. nej verkligen inte! men man kan ju tjäna ruskigt bra som sagt...
    kram

    SvaraRadera
  10. ah okej, jag svarar på kommentarer medans jag ser mumien. hehe ..

    hmm.. men det behöver ej vara din blogg det e fel på den kan vara blogspot som kronglar ?hmm.. har det hänt dej förr ?

    SvaraRadera
  11. SV: nu gick det att kommentera här. Innan stod sidan bara och laddades om!

    SvaraRadera
  12. okej, hoppas dock att det e fel på blogspot åh inte på din blogg, men jag skulle nog tippa att det e blogspot som cpa sej.

    ja du i morgon så vet jag ej vad som sker själv då ?

    SvaraRadera
  13. ah okej =) men måt skojjsigt kommer man säkert på =) ska vi följa varandra i bloglovin ? lägg till mej om du vill så lägger jag till dej sen =)

    SvaraRadera
  14. åh vad härligt! där vill jag också bo. :P bor just nu i umeå men ska flytta nästa vecka till gävleområdet.
    ja men absolut! jag har jobbat sen i måndags förra veckan haha. men jag har även testat på det förut. inget superjobb precis. men goda förtjänstmöjligheter som sagt!

    vad ska du hitta på imorgon? =)
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails