fredag 14 oktober 2011

Få gratis nagelstickers/wraps

KKCenterHK ger mellan den 13/10 2011 och den 21/12 2011 iväg tio stycken paket med nagelstickers/wraps varje dag. De tio första som använder koden varje dag får ett gratis paket med nagelwraps och gratis frakt. Du behöver inte handla något för att kunna ta del av erbjudandet. Jag var en av de tio första idag så jag ser fram emot att få hem mina gratis nagelwraps.=) Har ingen aning om kvalitén på dessa men det är gratis så vad har man att förlora? Deras lösögonfransar som jag provat tycker jag dessutom är riktigt bra så vem vet, det kanske dessa är med?

Klicka här för att komma direkt till erbjudandet för just din chans att få hem en ask med gratis nagelwraps.


Between October 13th 2011 and December 21th 2011 KKCenterHK gives away 10 boxes of free Nail patch stickers to the first ten to enter the giveaway code each day. The code entitles you to a box of free nail patch sticker and free shipping on that box. You don't have to buy anything to qualify for the offer. I was one of the ten today and I'm looking forward to receiving my free box of nail patch stickers. I don't know anything about the quality of the nail patch sticker but they are free so who cares, right?=) I do like the false eye lashes I've tried from KKCenterHK.

Click here for your chance to be one of the ten that receives a free box of nail patch stickers.

17 kommentarer:

  1. nice...ska föröka få några. Men vart sugen på fjäderlösisarna också. :-D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Jo tack det är bara bra med mig.
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad smart, det kan nog locka en hel del folk!

    SvaraRadera
  4. tessvonolsson.blogg.se9 november 2012 14:58

    TACK FÖR DIN MEDVERKAN i HelgensBlogg-tävling! Vann du inte så kommer en ny chans nästa helg! Lycka Till! :)

    Hade lite svårt att skriva in vem kommentaren är ifrån -> http://tessvonolsson.blogg.se

    SvaraRadera
  5. verkligen :D
    allt är bra med mig själv då?!:D kram

    SvaraRadera
  6. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:00

    Haha jasåP och jag som kände mig gammal när jag tittade i de gamla skolkatalogerna :p

    SvaraRadera
  7. Naglar är inte min grej! :P

    Sv: Jag jobbar inom metallindustrin, men arbetskläderna passar även här hemma på landet! Det är knappt lönt att byta om till vanliga kläder med tanke på de arbeten som måste utföras här hemma :)

    SvaraRadera
  8. Ja det var fint att få den :) Hoppas allt är bra med dig idag? kram

    SvaraRadera
  9. gratis är gooott! :D
    hihi.. Ja här rullar det på. och idag har jag fått sova övertid. är skittrött nu pga det- haha... men jag har ju tagit igen veckans brist.
    pöss!

    SvaraRadera
  10. SV: Ja, det uppskattades verkligen förra året så får se om det blir lika populärt i år :)

    SvaraRadera
  11. Svar:
    Javisst det håller jag med dig om ^^
    Tack!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Har inte riktigt fattat hur de där wrapsen fungerar :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails